شکست کرونا توسط پیرمرد ۹۰ ساله کردستانی

گروه اجتماعی الف،   3981229114

مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز گفت: پیرمرد ۹۰ ساله بانه‌ای با بهبود کامل جسمانی کرونا را شکست داد.

انور بهرامی، مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز با بیان اینکه مرد ۹۰ ساله سقزی با بهبود وضعیت جسمانی و سلامتی مناسب ویروس کرونا را شکست داد، اظهار داشت: این مرد با ارداه قوی، بعد از هفت روز بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) با بهبودی کامل و بدون هیچ علائم کرونا و اکسیژن خون عالی این ویروس کشنده را شکست و روز گذشته از بیمارستان ترخیص شد.

بهرامی با بیان اینکه روز گذشته ۱۱ نفر از مبتلایان به کرونا در هر 2 بیمارستان سقز با کسب بهبودی خود ترخیص شوند اضافه کرد: امیدواریم با این روند درمانی که در چند روز قبل در پیش گرفتیم، افراد بیشتری از بیماری کرونا نجات یابند و مردم هم با رعایت مسایل بهداشتی از شیوع بیشتر کرونا در شهرمان جلوگیری کنند تا بتوانیم این وضعیت را بخوبی کنترل کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز افزود:در سه روز گذشته آمارها تقریبا ثابت بوده و فوتی در این شهرستان وجود نداشته و این نشان دهنده این است که مردم به توصیه های بهداشتی خوب عمل کردند و کماکان در خانه مانده‌اند.

او با اشاره به اینکه روز گذشته هفت بیمار مشکوک در بیمارستان‌های سقز بستری شدند، یادآور شد: در حال حاضر ۵۰ مورد مبتلا به کرونا در بیمارستان های سقز بستری هستند و بیشتر این افراد جدید، بیماریهای زمینه ای همچون ریه و سرطان دارند.

منبع:ایرنا