جزئیات پیشنهاد نمایندگان برای تعطیل شدن شنبه‌ها

گروه اجتماعی الف،   3981229090

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برخی از نمایندگان پیشنهاد کردند با تعطیل کردن جمعه و شنبه در کل کشور، ارتباط ایران را یک روز با دنیا افزایش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان: روح الله بابایی صالح، عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه درباره طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها میان نمایندگان اختلاف نظر وجود دارد، گفت: در حال حاضر حتی بعضی از پیشنهاد دهندگان این طرح با تعطیلی مخالفت می‌کنند و زمانی که به عنوان دبیر کمیسیون، طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها را قرائت می‌کردم، نمایندگان مطرح کننده‌ای که بیشترشان از حوزه تهران بودند، به آن اعتراض داشتند.

او تصریح کرد: تعطیل بودن پنج‌شنبه‌ها کنار تعطیلی رسمی جمعه‌ها در ایران و تعطیل بودن شنبه‌ها و یکشنبه‌ها در خارج از کشور، ارتباط ما را با دنیا چهار روز در هفته دچار خلل می‌کند.

بابایی صالح گفت: با توجه به اختلاف نظرها، نمایندگانی پیشنهاد کردند با فعال کردن پنج‌شنبه‌ها و تعطیل کردن جمعه و شنبه در کل کشور، ارتباط ایران را یک روز با دنیا افزایش دهند که البته این موضوع در حد پیشنهاد باقی مانده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه تعطیلی‌ها با تصمیم دولت اتفاق خواهد افتاد، اظهار کرد: حتی تعطیلی پنج‌شنبه‌ها با تصمیم دولت بوده است و در صورت تعطیل شدن پنج‌شنبه‌ها  در تهران، ارتباط سایر استان‌ها و شهرستان‌ها با تهران قطع می‌شود.