دستگیری ۱۰ نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در جنوب شرق کشور

گروه حوادث الف،   3981228183

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: ۱۰ نفر از عاملان سرقت های مسلحانه و به عنف در جنوب شرق کشور دستگیر و ۲۲ فقره انواع سرقت مسلحانه و به عنف کشف شد.

 به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان سیستان و بلوچستان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف، در هفته گذشته ۱۰ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر و نیکشهر با هماهنگی‌های قضائی این سارقان را در عملیات‌هایی مختلف دستگیر کردند.

وی بیان داشت: در پی دستگیری این سارقان یک دستگاه خودروی مسروقه، ۶ دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد مسروقه به همراه یک قبضه سلاح کلاش، چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

سردار قنبری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه خودر، دو فقره سرقت مسلحانه وجه نقد، ۵ فقره سرقت تلفن همراه، ۲ فقره سرقت به عنف اماکن خصوصی، ۴ فقره سرقت به عنف وجه نقد و کیف پول و ۸ فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی تصریح کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی به ویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.