تقدیرمدیرعامل بانک پارسیان از رییس کل بانک مرکزی و رییس سازمان بورس سرمایه بانک پارسیان ۱۵۶هزار و۳۴۰ میلیارد ریال می شود

گروه اقتصادی الف،   3981228163

 مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و فوق العاده بانک پارسیان برای انتخاب اعضای هیات مدیره واتخاذ تصمیم درخصوص افزایش سرمایه بانک روزچهارشنبه 28 اسفند ماه سال جاری با حضور 79 درصد از سهامداران در محل ساختمان مرکزی بانک پارسیان و برای نخستین بار به صورت پخش زنده از طریق وب سایت و صفحه رسمی بانک پارسیان در آپارات برگزار شد.
 
در آغاز این جلسه با رای گیری سهامداران، هیات رییسه متشکل از مهدی صیدی، معاون مالی و سرمایه گذاری های بانک پارسیان به عنوان رییس جلسه؛ صالحی و امیری، نمایندگان سهامداران عمده، به عنوان نظار و محمد ابوالقاسمی به عنوان دبیر جلسه انتخاب شدند.
در مجمع عمومی فوق‌العاده بانک که با دستورجلسه افزایش سرمایه و با اخذ تاییدات لازم از بانک مرکزی ج.ا.ا و سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، سهامداران پس از ارایه گزارش هیات مدیره و گزارش بازرس قانونی، با افزایش سرمایه 558 درصدی این بانک از 23 هزار و 760 میلیارد ریال به 156 هزار و340 میلیارد ریال از محل تجدید ارزیابی دارایی ها موافقت کردند.
پیش از مجمع عمومی فوق العاده، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضای جدید هیات مدیره این بانک تشکیل و پس از رای گیری و شمارش آرا، کورش پرویزیان، سیدحسام شمس عالم، عارف نوروزی، جواد شکرخواه، احتشام فلاح فر، هوشنگ گودرزی و سامان قاسمی به عنوان 7 عضو اصلی و مصطفی ضرغامی به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره برای دوسال انتخاب شدند.
دکتر کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در پایان، طی سخنانی از حمایت و همراهی های دکتر همتی، رییس کل و اعضای هیات عامل بانک مرکزی ج.ا.ا، دکتر حنیفی، معاون نظارت بانک مرکزی و همچنین دکتر محمدی رییس کل سازمان بورس، معاون و مدیران حوزه نظارت سازمان بورس در صدور مجوزهای مربوط به برگزاری مجمع و تایید صلاحیت اعضای جدید هیات مدیره و همچنین کارکنان، سهامداران و حسابرس بانک تقدیر و تشکر کرد.
مدیرعامل بانک پارسیان، افزایش سرمایه بانک را نقطه عطفی در فعالیت های بانک برشمرد که این بانک را در راستای افزایش سهم بازار، توان تسهیلات دهی، جذب پرتفوی بیشتر و کسب جایگاه برتر در نظام بانکی رهنمون می سازد.