لیبرمن: نتانیاهو در حال هدایت اسرائیل به سوی فروپاشی کامل است

گروه جهان الف،   3981227147

رهبر حزب اسرائیل بیتنا هشدار داد که نحوه مدیریت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقابله با ویروس کرونا، این رژیم را به سوی فروپاشی کامل هدایت می‌کند.

به گزارش فارس، «آویگدور لیبرمن» رهبر حزب اسرائیل بیتنا روز سه‌شنبه با انتقاد از نحوه مدیریت مقابله با ویروس کرونا توسط «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که وی در حال هدایت اسرائیل به فروپاشی کامل است.

لیبرمن به کمبود کالاهای محافظتی برای پزشکان و پرنسل بخش درمان و همچنین ناتوانی بخش درمان اسرائیل برای انجام وسیع تست کرونا اشاره کرد و گفت که کسری بودجه و ناتوانی مرکز استخدام اسرائیل برای بررسی حجم وسیع درخواست‌ها سبب خواهد شد تا بیکاری به سرعت رشد پیدا کند.

رهبر حزب اسرائیل بیتنا که این مطالب را در صفحه شخصی خود در فیسبوک منتشر کرده،‌ در ادامه نوشت: «چه کسی مسئول تمامی این موارد است؟ چه کسی برای یک دهه گذشته نخست وزیر بود؟ مردی که نامش بنیامین نتانیاهو است که در این برهه به جای پیشبرد اقدام شجاعانه برای وحدت و خروج از بحران،‌ در حال پیشبرد به سوی فروپاشی است.»

بر اساس آخرین آمارها، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی را ۳۰۴ نفر اعلام کرده است.

روز گذشته خبرهایی درباره قرنطینه شدن نظامیان رژیم صهیونیستی و همچنین مدیرکل وزارت خارجه این رژیم به دلیل تماس با فرد مبتلا به ویروس کرونا منتشر شد.

طبق گزارش‌ها، به دلیل احتمال شیوع ویروس کرونا در جمع نظامیان رژیم صهیونیستی، ۳۷۰۰ افسر صهیونیست قرنطینه شده‌اند.

بنیامین نتانیاهو جمعه هفته گذشته در اظهاراتی هشدارآمیز گفته بود، احتمال ابتلای۶۰ تا ۷۰ درصد ساکنان فلسطین اشغالی به ویروس کرونا وجود دارد.