گفت‌وگوی لاریجانی با فرمانده ناجا درباره مدیریت کاهش سفر

گروه اجتماعی الف،   3981227059

رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، خواستار مدیریت کاهش سفر و جلب همکاری مردم برای تردد حداقلی در مسیرهای مواصلاتی شد.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی، در تماس تلفنی با سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی بر اتخاذ تصمیمات لازم به منظور کاهش سفرها و اجتماعات درون شهری تاکید کرد و خواستار اهتمام پلیس راهور و تعاونی های حمل و نقل کشور در  اجرای این تصمیمات و تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا شد.

رییس مجلس شورای اسلامی در این گفت و گو با اشاره به گزارش های دریافتی از وزارت بهداشت مبنی بر  کاهش  سفرها، از اکثریت مردم  که مسافرت های خود را لغو کرده اند، صمیمانه تشکر کرد و گفت: در عین  حال گزارش ها همچنان حاکی از انجام برخی سفرها و استمرار تردد در محورهای مواصلاتی است که برای سلامت عموم، مخاطره آمیز و زیانبار است.

لاریجانی همچنین در این گفت و گو توصیه هایی برای جلب همکاری مردم  و مدیریت کاهش سفر  ارائه کرد و از پیگیری پیشنهادها در این خصوص خبر داد.

رییس نهاد قانونگذاری کشور در ادامه گفت و گو با فرمانده نیروی انتظامی، آخرین گزارش های وزارت بهداشت را حاکی از شرایط تصاعدی بحران کرونا عنوان کرد و گفت: لازمه نزولی شدن نمودار بحران، آن است که از راههای مواصلاتی و امکانات ترابری کمتر استفاده  شود تا چرخه انتقال ویروس قطع گردد.

در ابتدای این گفت و گو، فرمانده نیروی انتظامی، گزارشی از اقدامات ناجا در مقابله با بحران کرونا به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.