تست کرونای جهانگیری منفی شد

گروه سیاسی الف،   3981225123

دفتر معاون اول رییس جمهوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسحاق جهانگیری با مشاهده آثار سرماخوردگی و با معاينه پزشک، از روز شنبه ٩٨/١٢/١٠ به استراحت و درمان در منزل توصيه شده بودند و امروز پس از دو هفته با انجام تست كرونا و منفی شدن آن با بهبودی كامل به محل كارشان برگشتند و كار خود را سر گرفتند.

تست کرونای جهانگیری منفی شد

به گزارش الف دفتر معاون اول رییس جمهور در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از الطاف محبت آمیز قشر‌های مختلف مردم که در طول دو هفته اخیر پیگیر وضعیت سلامتی ایشان بودند، اعلام کرد: به فضل الهی، دکتر جهانگیری با بهبودی کامل در محل کار حضور یافته است. 

متن کامل اطلاعیه دفتر معاون اول رییس جمهور به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

با قدرداني از الطاف محبت آميز قشرهاي مختلف مردم و علاقه مندان جناب آقاي جهانگيري معاون اول محترم رييس جمهور كه در طول دو هفته اخير پيگير وضعيت سلامتي ايشان بودند، به اطلاع ملت شريف ايران مي رساند، از روز شنبه مورخ ٩٨/١٢/١٠ با مشاهده آثار سرماخوردگی و با معاينه پزشک به استراحت و درمان در منزل توصيه شدند. از آنجایی که رعایت دستورات پزشکی به ويژه در این روزها برای همه لازم الاجراست و ایشان نیز خود را ملزم به رعايت توصيه هاي پزشكي مي دانند اما کارهاي مرتبط با هماهنگي وزراتخانه ها، دستگاه هاي مسئول و استانداري ها به ويژه امور مربوط به مقابله با ويروس كرونا را انجام داده اند كه به تناسب اخبار آن از طريق رسانه ها منتشر گرديد. به فضل الهی امروز پس از دوهفته با انجام تست كرونا و منفی شدن آن با بهبودی كامل به محل كارشان برگشتند و كار خود را سر گرفتند.

دفتر معاون اول رييس جمهور