کتائب سید الشهداء عراق: گروه‌های مقاومت برای انتقام از آمریکا آماده می‌شوند

گروه جهان الف،   3981224126

سخنگوی گردان‌های سید الشهداء عراق با تاکید بر اینکه همه طرف‌های عراقی خواهان گرفته شدن انتقام تجاوزهای آمریکا هستند، گفت که گروه‌های مقاومت در رایزنی فشرده برای نحوه پاسخگویی به آن هستند.

به گزارش فارس، «کاظم الفرطوسی» سخنگوی کتائب سید الشهداء عراق از گروه‌های سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد که همه طرف‌های عراقی چه رسمی و چه غیررسمی دغدغه پاسخ به حمله آمریکا را دارند که گروه‌های مقاومت در راس آنها هستند.

الفرطوسی در گفت‌وگو با پایگاه خبری العربی الجدید گفت: «پاسخ به این جنایت و تجاوز آشکار در وهله نخست وظیفه دولت عراق است، زیرا این تجاوز علیه نهادهای نظامی رسمی در عراق انجام گرفته است».

وی افزود: «گروه‌های مقاومت در تکاپو و مشغول گفت‌وگوهای فشرده هستند تا درباره نحوه پاسخ به آمریکا و وارد کردن ضرباتی که زیان سنگینی را به آمریکا وارد سازد به توافق برسند».

سخنگوی کتائب سید الشهدا گفت: «عراقی‌ها از کنار این تجاوز آمریکا به سادگی نخواهند گذشت و با قدرت به آن پاسخ خواهند داد».

الفرطوسی افزود: «گروه‌های مقاومت عراق دستور کاری برای پاسخ به حملات پیشین آمریکا تعیین کرده بودند که مورد توافق همه گروه‌ها از جمله جریان صدر قرار داشت، اما تجاوز اخیر احتمالا این دستور کار را تغییر خواهد داشت. اکنون فرصت برای گروه‌های مقاومت فراهم است و جنگ ادامه خواهد داشت».

جنگنده‌های آمریکایی بامداد روز جمعه (۲۳ اسفند) فرودگاه غیرنظامی در حال احداث در کربلا و چندین مقر الحشد الشعبی در این استان و صلاح الدین و الانبار را بمباران کردند.