فتح‌الله‌زاده استعفا کرد

گروه ورزشی الف،   3981224119

سرپرست باشگاه استقلال بعد از شایعات زیادی که وجود داشت از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد.

فتح‌الله‌زاده استعفا کرد

به گزارش ورزش سه، علی فتح الله زاده که هنوز چند هفته ای از شروع کارش به عنوان سرپرست استقلال نمی گذرد، امروز با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان از سمت سرپرست مدیرعاملی ‌و هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد.

علی فتح الله زاده هشتم اسفندماه و بعد از جلسه با هیئت مدیره باشگاه استقلال با اتفاق نظر اعضا به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد هرچند که هنوز حکم رسمی او از سوی وزارت ورزش و جوانان امضا نشده بود.

با این حال فتح الله زاده کمتر از سه هفته بعد از فعالیت به عنوان سرپرست باشگاه استقلال اعطای کار در این باشگاه را به لقایش بخشید و  با ارسال نامه ای رسمی به وزارت ورزش و جوانان از سمت خود استعفا داد.

هرچند هنوز دلیل اصلی استعفای فتح الله زاده مشخص نشده است اما به نظر مشکلات مالی باشگاه اصلی ترین دلیل آن باشد چراکه او در شرایطی کار را تحویل گرفت که سررسید پرداخت بازیکنان و مربی های خارجی سابق این باشگاه رسیده بود و به نظر او شرایط را برای ادامه کار مهیا نمی دید. 

فتح الله زاده چند روزی به دلیل ابتلا به آنفولانزای شدید در باشگاه استقلال حاضر نشد اما امروز و با بهبودی شرایطش در تصمیمی که از قبل پیش بینی شده بودترجیح داد از سمت خود استعفا بدهد.

در این بین باید منتظر واکنش رسمی اعضای هیئت مدیره استقلال و البته وزارت ورزش و جوانان باقی ماند تا مشخص شود آیا با استعفای این مدیر باسابقه موافقت می شود یا نه.