چرا پرسپولیس همچنان تمرین می‌کند؟

گروه ورزشی الف،   3981223113

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ادامه دارد که شیوع ویروس کرونا باعث لغو بازی های فوتبال کشور تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ شده است.

به گزارش مهر، دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد تا سرخ ها زیر نظر یحیی گل محمدی خودشان را برای آغاز مسابقات لیگ برتر از چهاردهم فروردین ماه سال آینده آماده کنند.

با این حال ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا در وزارت ورزش و جوانان عصر چهارشنبه گذشته اقدام به انتشار اطلاعیه ای مبنی بر لغو تمام مسابقات فوتبال کشور تا پایان فروردین ماه کرد تا سازمان لیگ فوتبال متعاقبا بطور رسمی خبر از لغو بازی های لیگ برتر و لیگ های دسته اول تا سوم کشور بدهد.

با این شرایط باز هم تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته ورزشگاه شهید کاظمی ادامه دارد که همین امر باعث کنجکاوی برخی بازیکنان از برنامه تمرینی آنها در یک ماه آینده شد تا کادرفنی سرخ ها را مجبور به پاسخگویی کند.

از قرار معلوم تمرین فردا شنبه پرسپولیس نیز برای یک ساعت برگزار می شود تا در روزهای تعطیلی اکثر تمرینات تیم های ورزشی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد برنامه آماده سازی گل محمدی برای تیم فوتبال پرسپولیس باشیم.