مازندران در شرایط بحرانی کرونا قرار دارد

گروه سلامت الف،   3981221126 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

استاندار مازندران گفت: از همه ظرفیت‌ها برای تأمین نیازهای بهداشت و درمان استفاده می‌کنیم ،فعالان اقتصادی برای تأمین نیازهای مقابله با کرونا پای کار آمدند.

به گزارش فارس، احمد حسین زادگان استاندار مازندران امروز در جمع فعالان اقتصادی استان از همه کسانی که برای ایجاد شورای مشارکت‌های مردمی در راستای رفع نیازها و کاستی‌های بهداشت و درمان در استان تلاش می‌کنند، تشکر کرد.

وی افزود: تلاش می‌شود تا مسؤولانه، ساز و کاری را برای پاسخ‌گویی به این نیازها طراحی کرد، به دلیل این که وقوع بیماری کرونا ناگهانی بوده و در شرایط بحرانی قرار داریم لذا با امکانات موجود علوم پزشکی استان نمی‌توان به همه نیازها پاسخ گفت.

حسین‌زادگان با اشاره به این که این ویروس در این مرحله متوقف نخواهد شد و مردم باید به توصیه‌ها برای ممانعت از شیوع این بیماری عمل کنند، تصریح کرد: به طور طبیعی در روزهای آینده نیاز به اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده افزایش خواهد یافت و در چنین شرایطی باید از همه ظرفیت‌های استان استفاده کرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مردم خوب و عزیز ما در دوران دفاع مقدس، بازسازی و بحران‌های مختلف همواره پیش‌گام بودند و با کار جمعی به دستاوردهای بزرگی دست یافتیم.

وی بیان کرد: اگر مشکلات را به مردم منتقل کنیم مردم نسبت به هموطنان و هم‌استانی‌های خود مشفق و دلسوز هستند، فعالان اقتصادی در همه شرایط و حتی در دو سال اخیر در بدترین شرایط تحریم کمک‌ها و همراهی‌های خود را در بخش‌‌های مختلف دریغ نکردند و امروز نیز از آنان برای رفع نیازها دعوت کردیم.

حسین‌زادگان اعلام کرد: فعالان اقتصادی برای تامین بخشی از اقلام مورد نیاز وارد میدان خواهند شد و بخشی نیز توسط دولت تأمین می‌شود، نیازها را اعلام کردیم و قرار شد فعالان اقتصادی خود به صورت شبکه‌ای با کسانی که ارتباط دارند برای تأمین اقلام مورد نیاز پای کار بیایند.