کشف ۱۵۰ تن پودر شوینده در ۲۴ ساعت اخیر

گروه حوادث الف،   3981220127 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۱۵۰ تن پودر شوینده در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمدرضا مقیمی بر اجرای مستمر طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی تأکید و اظهار کرد: در راستای اجرای مستمر طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالا در سراسر کشور، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازدید از انبارها و مراکز پخش تجهیزات بهداشتی و دارویی در سطح کشور، 24 مرکز توزیع متخلف را شناسایی و پلمب کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: در این بازرسی‌ها سه میلیون و 881 هزارو 776 قلم دارو و تجهیزات بهداشتی شامل دو میلیون و 800 هزار قلم انواع دارو، 861 هزار و 920 عدد انواع دستکش، 154 هزار و 149 بطری انواع مواد ضدعفونی‌کننده، 65 هزارو 707 عدد انواع ماسک و 150 تن پودر شوینده احتکاری کشف کردند.

وی ادامه داد: در این رابطه 24 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات متعلق به استانهای کرمانشاه، لرستان و البرز است، گفت: در این روزها که کالاهای بهداشتی جزء کالاهای استراتژیک و اساسی مردم در کشور محسوب می‌شود پلیس امنیت اقتصادی برای حفظ و ارتقاء امنیت اقتصادی کشور بدون هیچگونه گذشت با محتکران که سودجویان و سوداگران اقتصادی هستند مقابله و مبارزه می‌کند.

مقیمی با بیان اینکه عملکرد و رفتار محتکران مغایر با رفتار اسلامی و انسانی است که سلامت جامعه را مورد هدف قرار می‌دهد، تصریح کرد: تلاش پلیس امنیت اقتصادی نیز برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی همچنان با قوت ادامه دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی متذکر شد: از آنجایی که هرگونه کمبود عرضه و احتکار کالاهای بهداشتی بعد از شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد احساس ناامنی اجتماعی و روانی در کشور شده، هموطنان هرگونه مورد مشکوکی را به مرکز فوریتهای پلیس 110 اطلاع دهند.ر