یک پزشک گیلانی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

گروه حوادث الف،   3981219073 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: وحید منصف کسمایی پزشک متعهد، از جان گذشته و ایثارگر گیلانی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

مازیار محمدی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: وحید منصف کسمایی، متخصص طب اورژانس، پزشک مردمی و دانشیار متعهد و دلسوز دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پس از روزها مبارزه با بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه از دست دادن کادر درمانی، پرستاران و پزشکان فداکار استان در اثر ویروس کرونا خاطر هر کسی را آزرده می‌کند افزود: این روزها شاهد فداکاری پرسنل بهداشت و درمان گیلان در راه نجات جان بیماران هستیم. 

به گزارش تسنیم، پیش از این پرستار لاهیجانی نخستین فرد از کادر بهداشت و درمان استان بود که به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده بود. 

نرجس خانعلی‌زاده، پرستار بیمارستان میلاد لاهیجان بود که پس از چند روز از فوتش نتیجه تست کرونای وی مثبت اعلام شد.

غلامرضا وثوقی‌کیا نیز به عنوان دومین عضو از خانواده بهداشت و درمان گیلان و از پرستاران باسابقه شاغل در بیمارستان‌های آریا و پورسینا رشت بود که در روزهای قبل به علت ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

علی شیخ مرادی هم که از جمله پرستاران فعال در کادر درمانی بیمارستان قائم (عج) رشت بود در روزهای گذشته به علت ابتلا به بیماری کرونا جان خود را در راه نجات بیماران فدا کرد.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی گیلان، وضعیت استان هم‌اینک به حالت بحرانی رسیده و لازم است مردم به غیر از موارد ضروری از منازل خود خارج نشوند.