دستگیری فروشنده واکسن کرونا در فضای مجازی

گروه حوادث الف،   3981214118

معاون اجتماعی فتا ناجا از دستگیری عامل فروش تقلبی واکسن کرونا در فضای مجازی خبر داد.

دستگیری فروشنده واکسن کرونا در فضای مجازی

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی فتا ناجا در گفت‌وگو با فارس،‌ با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به شیوع کروناویروس و انتشار اخبار و واگذاری تصاویر متعدد در فضای مجازی کارگروه ویژه پلیس فتا برای رصد فضای مجازی در استان‌ها و شهرستان‌های کشور تشکیل شده است.

معاون اجتماعی فتا ناجا تصریح کرد: با رصد و تلاش شبانه‌روزی همکارانم در پلیس فتا در کل کشور مشخص شد که حجم وسیعی از اخبار و مستندات شایعه است و عده‌ای در پی سودجویی و کسب منفعت اقدام به انتشار چنین مطالبی در فضای مجازی می‌کنند.

وی به رصد مأموران پلیس فتا در آذربایجان شرقی اشاره و بیان داشت: مأموران پلیس فتا در هنگام رصد فضای مجازی و نشانگاه‌ها با تبلیغاتی مواجه شدند که فردی مدعی بود که واکسن کرونا را داشته و به فروش می‌رساند.

سرهنگ پاشایی با بیان این مطلب که فرد متهم قیمت فروش واکسن کرونا را از ۸۰۰ هزار تومان به بالا تعیین کرده بود، اعلام کرد: با بررسی‌های فنی فرد مجرم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که آیا این واکسن به کسی هم فروخته شده یا نه؛ خاطرنشان کرد: تحقیقات در دست انجام است و در اخبار بعدی اعلام خواهد شد.

معاون اجتماعی فتا ناجا با توجه به وجود افراد سودجو و کلاهبردار در فضای مجازی از هموطنان درخواست کرد: ملزومات پزشکی و اقلام بهداشتی را با تجویز پزشک و از مراکز بهداشتی مجاز تهیه کنند.