انهدام باند قاچاق مواد مخدر توسط پلیس فرودگاه

گروه حوادث الف،   3981212085

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از دستگیری اعضای باند قاچاقچیان مواد مخدر که اقدام به جاسازی آن در دستگاه های صنعتی می کردند، خبر داد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار حسن مهری در این باره اظهار داشت: کارکنان پلیس مستقر در پایانه هوشمند بار فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) با استفاده از تجهیزات کمک بازرسی به یک محموله صنعتی با احتمال جاسازی مواد مخدر مشکوک و موفق به کشف مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، این قطعات صنعتی که به صورت محموله پستی بسته بندی شده بود، بازگشایی و مقدار دو کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک از داخل آن کشف شد.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با بیان اینکه با انجام کار اطلاعاتی دو نفر از اعضاء اصلی این باند در تهران شناسایی شدند، بیان کرد: در محل دستگیری این افراد دو قطعه صنعتی دیگر که مقدار پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به روش مشابه در آن جاسازی شده بود، کشف شد.

وی تصریح کرد: در بازجویی های انجام شده مشخص شد این باند در شهرستان ارومیه اقدام به جاسازی مواد مخدر می کردند که پس از اخذ مجوز قضائی در بازرسی از محل فعالیت آنان یک قبضه سلاح کمری به همراه 31 عدد فشنگ جنگی و تجهیزات و ادوات جاسازی کشف گردید.

سردار مهری در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده قضائی به مراجع ذیصلاح تحویل شدند، گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس فرودگاه ها، با هرگونه تحرکی در خصوص قاچاق مواد مخدر و کالا از طریق صنعت هوایی به شدت برخورد  می شود.