برخورد مرگبار ۲ عابر پیاده با قطار در مازندران

گروه حوادث الف،   3981210127

رئیس پلیس راه آهن مازندران از مرگ ۲ عابر پیاده در اثر برخورد با قطار در شهرستان های ساری و نکا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، احمد خانی در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد قطار با عابری پیاده در شهرستان نکا بلافاصله ماموران انتظامی آن شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه که در کیلومتر ۳۷۷ ریلی به وقوع پیوست، قطار مسافر بری ریل باس مسیر پل سفید به گرگان با عابر ۲۷ ساله پیاده در این مسیر برخورد کرد، افزود: نامبرده به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم جان باخت.

رئیس پلیس راه آهن فرماندهی انتظامی استان مازندران همچنین از حادثه دیگری در شهرستان ساری خبر داد و گفت: ساعت ۸ شب گذشته در پی کسب خبری از دایره عملیات پلیس راه آهن شمال مبنی بر برخورد قطار دیزل با عابری پیاده در ساری بلافاصله ماموران این پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

خانی با اشاره به اینکه این حادثه در کیلومتر ۳۵۳ ریلی به وقوع پیوست، بیان کرد: در این حادثه یک عابر ۵۰ ساله اهل ساری در حین عبور از ریل با قطار برخورد کرد و در دم جان باخت.

وی با بیان اینکه با حضور مرجع قضائی و عوامل امدادی جسد نامبرده به پزشکی قانونی منتقل شد، علت تامه این 2 حادثه در دست بررسی است.