انجام تمهیدات ویژه بهداشتی در فروشگاه‌های منتخب هوآوی برای مقابله با ویروس کرونا

گزارش بازرگانی،   3981210050

به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران، در فروشگاه‌های منتخب هوآوی تمهیدات ویژه‌ای جهت آسایش خاطر مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته‌ شده‌است، که می‌توان به حداقل ۶ بار ضدعفونی شدن تمام فروشگاه در طول روز و کار کردن کارکنان با حفظ و رعایت بیشتر اصول بهداشتی از جمله دستکش و ماسک بهداشتی اشاره کرد.

در سال جاری در ایران شاهد افزایش تعداد فروشگاه‌هایی بودیم که به طور انحصاری محصولات هوآوی را ارائه می‌کنند و روی ارائه تجربه خرید بهتر به مشتریان محصولات هوآوی تمرکز کرده‌اند. در حال حاضر ۱۵ فروشگاه منتخب هوآوی در سراسر کشور فعال هستند. در این فروشگاه‌ها امکان بررسی محصولات پیش از خرید برای علاقه‌مندان وجود دارد، تا کاربران خرید بهتر و مطمئن‌تری را تجربه کنند. 

با شروع موج بیماری کرونا در ایران، در فروشگاه‌های هوآوی نیز تمهیدات ویژه‌ای جهت آسایش خاطر مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته‌ شده‌است، که می‌توان به حداقل ۶ بار ضدعفونی شدن تمام فروشگاه و وسایل موجود در طول روز و کار کردن کارکنان با دستکش و ماسک اشاره کرد.

برگزاری اَبَر جشنواره نوروزی هوآوی از دیگر برنامه‌های این شرکت برای کاربران و علاقه‌مندان به برند هوآوی است. این اَبَر جشنواره نوروزی از هفدهم بهمن‌ آغاز شده و تا ۲۸ اسفند ادامه دارد. در این جشنواره، خریداران گوشی‌های هوشمند این شرکت، شانس دریافت هدیه‌های متفاوت و جذابی را خواهند داشت.

 برای دریافت این جوایز، کافی است یکی از هشت محصول این جشنواره نوروزی یعنی Huawei P30 Pro، Huawei Nova 5T، Huawei Y9S، Huawei P30 Lite، Huawei Y9 Prime 2019، Huawei Y7 Prime 2019، Huawei Y6 Prime 2019و Huawei Y5 2019 را خریداری و فرم شرکت در جشنواره توسط خریدار تکمیل شود، تا در قرعه‌کشی‌ها شرکت داشته باشد. همچنین امکان خرید تلفنی از فروشگاه‌های منتخب نیز وجود دارد.

قرار بر این بود تمام قرعه‌کشی‌ها در مراکز خرید موبایل انجام شود، اما قرعه‌کشی سوم در تاریخ ۸ اسفند ماه، به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی کاربران و شرکت‌کنندگان به طور آنلاین برگزار شد.

پیگیری نتایج قرعه‌کشی‌ها از طریق وب‌سایت جشنواره یا صفحه اینستاگرام هوآوی امکان‌پذیر است. تاکنون ۳ دوره از قرعه‌کشی‌ها انجام شده و ۷۸ نفر به عنوان برندگان جوایز نفیس هوآوی معرفی شدند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره اَبَر جشنواره نوروزی هوآوی می‌توانید به وب‌سایت HuaweiPromotion.ir مراجعه کنید.