قرعه کشی دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا

گروه ورزشی الف،   3981209104

دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا امروز قرعه کشی شد و بر این اساس اینتر به مصاف ختافه می رود و یونایتد نیز میهمان لاسک خواهد بود.  

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با انجام بازی های برگشت به اتمام رسید و چهره 16 تیم راه یافته به یک هشتم نهایی مشخص شد. در این بین تنها دیدار برگشت سالزبورگ و فرانکفورت بود که به تعویق افتاد. بازی رفت با برتری 4-0 فرانکفورت به اتمام رسید و بازی برگشت امروز ساعت 18 به وقت محلی برگزار خواهد شد.

گلاسکو رنجرز، استانبول باشاک شهیر، رم، ولفسبورگ، لاسک، لورکوزن، وولورهمپتون، بازل، منچستریونایتد، اینتر، کپنهاگن، شاختار دونتسک، المپیاکوس و سالزبورگ یا فرانکفورت تیم هایی هستند که در یک هشتم نهایی حاضر خواهند بود.

حذف هر 4 تیم پرتغالی بنفیکا، پورتو، اسپورتینگ لیسبون و براگا از نکات جالب توجه دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا بود. بزرگترین شگفتی این مرحله نیز حذف آرسنال در خانه به دست المپیاکوس بود و البته صعود ختافه با شکست آژاکس.

قرعه کشی یک هشتم نهایی در نیون سوئیس و ساعت 15.30 به انجام خواهد رسید. بازی های رفت در تاریخ 22 اسفند و برگشت نیز 29 اسفند برگزار می شوند.

قرعه کشی به این ترتیب انجام گرفت:

استانبول باشاک شهیر - کپنهاگن

المپیاکوس - وولورهمپتون

گلاسکو رنجرز - لورکوزن

ولفسبورگ - شاختار دونتسک

اینترمیلان - ختافه

سویا - آ اس رم

فرانکفورت یا سالزبورگ - بازل

لاسک اتریش - منچستریونایتد