هیلاری کلینتون: اولویت نخست من برکناری دونالد ترامپ است

گروه جهان الف،   3981206139

وزیر خارجه پیشین آمریکا ضمن اعلام حمایت از نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ۲۰۲۰، گفت که اولویت نخست وی برکناری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی ایالات متحده است.

به گزارش فارس، «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه پیشین آمریکا روز سه‌شنبه حین حضور در یک جشنواره فیلم گفت که در صورت پیروزی «برنی سندرز» از نامزدهای حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا از او حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس» هیلاری کلینتون که در انتخابات درون گروهی حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ سندرز را شکست داد، گفت که اینک اولویت نخستش برکناری «دونالدترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکاست.

هیلاری کلینتون در ادامه افزود: «باید منتظر بمانم و ببینم چه شخصی را نامزد می‌کنیم. من از  این نامزد حمایت خواهم کرد و این باعث تعجب شما نخواهد شد که ضروری است فرد کنونی (ترامپ) را بازنشسته کنیم.»

وزیر خارجه پیشین آمریکا ضمن تردید در زمینه پیروزی سندرز در انتخابات حزب دموکرات برای شرکت در انتخابت ریاست جمهوری ۲۰۲۰ گفت که در هر حال از نامزد حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۰ حمایت می کند.

این در حالی است که نتایج یک نظرسنجی در آمریکا نشان می‌دهد از نظر هوادارن حزب دموکرات، برنی سندرز، سناتور ۷۸ ساله ایالت ورمونت حائز بیشترین شانس برای رقابت با رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ است.