پایان نشست علنی مجلس به منظور تعیین تکلیف بودجه۹۹

گروه سیاسی الف،   3981206024

جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۶ اسفند) مجلس شورای اسلامی به دستور علی لاریجانی و به منظور تعیین تکلیف بودجه سال ۹۹ پایان یافت.

به گزارش فارس، نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی (سه‌شنبه 6 اسفند) به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس و به منظور تعیین تکلیف بودجه سال 99 پایان یافت.

روز گذشته نمایندگان مجلس با کلیات لایحه بودجه سال 99 مخالفت کردند و برخی اخبار حکایت از ارائه بودجه دو دوازدهم از سوی دولت به مجلس داشت.

در نشست پیش از آغاز جلسه علنی امروز مجلس، نمایندگان در جلسه غیرعلنی، نحوه و چگونگی ارائه بودجه سال 99 پس از مخالفت‌شان با کلیات بودجه را بررسی کردند و پس از بحث و بررسی و تبادل نظر که هیچ  کدام از دولتمردان در نشست حضور نداشتند، علی لاریجانی رئیس مجلس اعلام کرد نیاز به ارائه بودجه دو دوازدهم نیست و باید هر چه سریع‌تر اصلاحات بودجه 99 در کمیسیون تلفیق انجام شود.

بعد از این توضیحات، رئیس مجلس اعلام کرد که جلسه علنی امروز مجلس ختم شده و باید نشست کمیسیون تلفیق مجلس به منظور اصلاحات بودجه سال 99 هر چه سریع‌تر برگزار شود.

به نظر می‌رسد که با توجه به دستور علی لاریجانی ارائه بودجه دو دوازدهم سال 99 منتفی است و کمیسیون تلفیق بر اساس وظایف قانونی‌اش و ماموریت رئیس مجلس به این کمیسیون، اصلاحات لازم را در خصوص بودجه سال 99 انجام دهد.