دانشجویان غیرایرانی بر اساس بخشنامه جدید از کشور خارج شوند

گروه اجتماعی الف،   3981205148

مدیرکل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان از صدور بخشنامه‌ای در خصوص چگونگی خروج دانشجویان خارج از کشور خبر داد.

 عبدالحمید علیزاده در گفت‌وگو با مهر درباره وضعیت دانشجویان خارجی که درخواست بازگشت به کشور خود را دارند، گفت: آن دسته از دانشجویان بین‌المللی که به دلیل تعطیلات پیش‌رو قصد مراجعه به کشور خود را دارند، می‌توانند بر اساس بخشنامه امروز که با همکاری نیروی انتظامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اداره پلیس مهاجرت و گذرنامه صادر شده و با رعایت نکاتی که اعلام می‌شود نسبت به خروج و مراجعت خود اقدام کنند.

مدیرکل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان ادامه داد: این دانشجویان برای خروج حتماً باید کارت یا گواهی دانشجویی معتبر داشته باشند و در پاسپورت آنها، پروانه اقامت معتبر وجود داشته باشد.

علیزاده افزود: این دانشجویان باید از مبادی اصلی کشور اقدام به خروج کنند. آنهایی که می‌خواهند از فرودگاه‌ها خارج شوند، پیشنهاد ما این است که ۷ تا ۸ ساعت زودتر از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند، بروند و برگردند، سپس ما در خدمت آنهایی که هرگونه خدمات کنسولی برای اقامت نیاز داشته باشند، هستیم.