مسعود تابش: پرسپولیس همین الان برگردد بازی می‌کنیم!

گروه ورزشی الف،   3981204161

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ما آماده بازی با پرسپولیس بودیم و حتی به ناظر مسابقه هم این موضوع را اعلام کردیم.

به گزارش مهر، مسعود تابش درباره لغو بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیستم و ترک ورزشگاه از سوی پرسپولیسی ها گفت: تلاش زیادی کردیم باتوجه به حساسیت مسابقه بازی به تعویق بیافتد. با مقامات کشوری از طریق استانداری اصفهان تماس گرفته شد. در تماس ها مشخص شد این بازی حتما باید برگزار شود چون بحث های ملی مطرح شد. گفتند اگر این بازی انجام نشود، ممکن است میزبانی نمایندگان ایران در آسیا به خطر بیافتد و حتی تیم ملی هم نتواند مقابل بحرین و عراق میزبان باشد.

وی افزود: عربستان هم دنبال سوء استفاده است. AFC هم شاید منتظر استفاده از این فرصت است. به ناچار قبول کردیم به خاطر منافع ملی و سلامت مردم بازی کنیم. به بازیکنان اطلاع دادیم از هتل به استادیوم بیایند. آقایان (پرسپولیسی ها) می گویند تدارکات تیم در زمین نبود. تیم ما در راهرو مشغول گرم کردن بود. بارها به ناظر گفتیم آماده حضور در زمین هستیم. آنها هم گفتند مشکلی نیست. ما هم اعلام کردیم داوران سوت بزنند تا بازی کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه چرا این تیم بعد از ۲۰ دقیقه وارد زمین نشد و گویا این تیم اراده ای برای بازی نداشته است، تاکید کرد: ما آماده بودیم و به ناظر بازی هم اطلاع دادیم هر موقع بگویید وارد زمین می شویم. فینال جام حذفی چهار ساعت به تعویق افتاد. دقیقا باعث و بانی آن هم هواداران پرسپولیس بودند چون کل ورزشگاه را اشغال کرده بودند.

تابش گفت: ما هم دقیقا به واسطه ازدحام تماشاگران در مقابل هتل، حضورمان به ورزشگاه به تعویق افتاد. تیم ما گرم کرده بود و آماده بازی بودیم. اینکه می گویند سپاهان نمی خواست بازی کند، کذب است. بارها به ناظر گفتیم. اگر پرسپولیسی ها همین الان هم برگردند، بازی می کنیم!