مجید انصاری: مجالس هفتم تا دهم در اختیار اصولگرایان بود

گروه سیاسی الف،   3981203003

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، افکار عمومی را به ارزیابی عملکرد ۱۶ ساله اصولگرایان در مجلس دعوت کرد و گفت: اکثریت مجلس دهم نه تنها اصولگرا بود بلکه مجالس هفتم تا نهم نیز به شکل قاطع در اختیار این طیف سیاسی بود.

حجت‌الاسلام "مجید انصاری" روز جمعه با حضور در شعبه رای‌گیری حسینیه جماران در جمع خبرنگاران،مشارکت بالای مردم را در تقویت امنیت ملی و رفع تهدیدات موثر دانست و درباره عملکرد اصلاح‌طلبان در مجلس،گفت: اصلاح‌طلبان مجلس دهم بیشتر از ۷۰ نفر نبودند که به همراه اعتدالیون صد نفر می‌شدند و این القای رقبای ما است که مجلس دهم در اختیار اصلاح‌طلبان بوده است.

عضو مجمع روحانیون مبارز، درباره لیست اصلاح‌طلبان گفت: در این فهرست چندپارگی وجود ندارد و بیش از ۲۲ نفر از اصلاح‌طلبان در دو لیست‌مشترک هستند و تقریبا لیست اصلاح‌طلبان یکی است.

انصاری عنوان کرد: به هرحال مجلس یازدهم در حوزه اقتصادی، معیشت مردم و رابطه بهتر با دنیا باید بیشتر کار کند. امروز مشکلات مردم جز ساماندهی اقتصاد، سرمایه‌گذاری، اشتغال، افزایش تولید و باز کردن راه بازارهای جهانی برای صادرات تولیدات داخل راه دیگری ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصحت نظام تصریح کرد: مجلس بعدی باید مجلس تضعیف و به حاشیه رانده شده را به جایگاه اصلی خود بازگرداند و نمایندگان باید اختیار و شجاعت لازم را برای بیان خواسته های مردم داشته باشند. مجلسی که کمتر به دنبال جدال و دعوا باشد و برابر دشمنان بایستد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی  و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.