کوتاهی وزارت کشور در اعلام نام انصرافی‌ها

گروه سیاسی الف،   3981202070 ۱۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار
کوتاهی وزارت کشور در اعلام نام انصرافی‌ها

به گزارش الف صبح امروز مردم با حضور در شعب اخذ رای در انتخابات مجلس یازدهم و مبان دوره‌ای خبرگان رهبری شرکت کردند.

طی روزهای گذشته برخی داوطلبین انتخاباتی با مراجعه به فرمانداری یا وزارت کشور رسما اقدام به انصراف نموده و همین مطلب را نیز در رسانه ها منتشر کرده‌اند.

گزارش  خبرنگار الف حاکی است در برخی حوزه‌های رای (که مورد مراجعه خبرنگار ما بوده) متاسفانه وزارت کشور اسامی افرادی را که انصراف داده‌اند. در معرض دید مردم قرار نداده است .

یکی از افراد حاضر در حوزه رای گیری به خبرنگار ما گفت: متاسفانه به چند نفر رای دادم که بعد  از طریق یکی از دوستانم متوجه شدم آنها رسما انصراف داده بودند. وی افزود : حداقل انتظار این بود که در لیستهای نصب شده در حوزه‌های رای گیری این افراد مشخص می شدند تا مردم از رای دادن به افراد خودداری کنند . 

نکته جالب اینکه حتی در فهرست داوطلبان نصب شده در ستاد انتخابات وزارت کشور نیز نام برخی از این انصرافی ها مانند فاطمه آلیا و فرشاد مهدی پور به چشم می خورد. وزارت کشور باید حدود 95 نفر انصرافی در از لیست تهران حذف می‌کرد .اما معلوم نیست چرا این کار انجام نشده است.


یکی از مسولان صندوق اخذ رای در مسجد حضرت ابوالفضل (ستارخان) در پاسخ به این سوال که چرا انصرافی ها را از لیستی که در حوزه رای گیری نصب شده حذف نکرده‌اید گفت: ما تابع ابلاغ رسمی هستیم تا این ساعت(17)فقط یک نفر انصرافی به ما اعلام شده و دو نفر هم به لیست اضافه شده اند . 

براساس این گزارش حدود 95 نفر انصرافی در تهران وجود دارد که متاسفانه اسامی آنان به حوزه های رای گیری ابلاغ نشده اگر هم شده اعمال نشده است .