جهانگیری: حضور مردم در انتخابات خوب و معنادار است

گروه سیاسی الف،   3981202044

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه مردم حرف خود را پای صندوق رای می‌زنند، گفت: در ساعات اولیه انتخابات حضور مردم خوب و معنادار است.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه بر اساس خبرهایی که از سراسر کشور داریم حضور مردم در انتخابات در ساعات اولیه رای گیری مشابه انتخابات گذشته خوب و معنادار است.

وی ادامه داد: مجلس یکی از نهادهای مهم و موثر کشور است که نقش تعیین‌کننده در حل مشکلات مردم دارد. دولت و مجلس با همکاری یکدیگر می‌توانند در این زمینه قدم‌های بزرگ بردارند. امیدوارم نمایندگان با رای قاطع مردم انتخاب شوند و مجلس آینده بتواند گره‌های اقتصادی و معیشتی، سیاست خارجی و مسائل فرهنگی را باز کنند. ما در دولت با همکاری مجلس امیدواریم در این زمینه‌ها به راهکارهای خوبی برسیم.

جهانگیری همچنین با بیان اینکه آمریکا در 41 سال گذشته هر کاری می‌توانسته علیه ملت ما انجام داده است، گفت: آخرین نمونه اقدام آمریکا ترور سردار سلیمانی بود، با این حال ملت ایران به چنین دشمنی بی رحمی توجه نمی‌کنند و راه خود را می‌شناسند. من معتقدم حتی سیاسیون داخل کشور مردم را خوب نمی‌شناسند. همیشه نظر و رای مردم تعیین کننده بوده است و مردم پای صندوق رای هم به داخلی ها و هم خارجی‌ها حرف خود را زده اند. ما هم باید پیام مردم را خوب بگیریم؛ زیرا انحراف در درک پیام مردم به مصلحت کشور نیست.