طحان نظیف: خوشحالیم که دشمنان از شورای نگهبان ناراحتند

گروه سیاسی الف،   3981202001

عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: خوشحالیم که دشمنان از دست شورای نگهبان ناراحت هستند.

به گزارش فارس، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در گفتگوی ویژه خبری اظهار داشت: خوشحالیم که دشمنان ملت ایران ناراحتند و عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها، قاتلان سردار سلیمانی را وادار کرده که دست به تحریم 5 عضو شورای نگهبان بزنند. 

وی افزود: این یعنی آنها نتوانستند بغض و کینه خودشان را ولو یک روز قبل از انتخابات بعنوان روز جشن ملی ایرانیان، پنهان کنند. 

وی افزود: این اقدام آمریکایی‌ها مدال افتخاری برای اعضای شورای نگهبان است و من این اتفاق را آنها تبریک می‌گویم. 

 این عضو حقوقدان شورای نگهبان در همین راستا بیان کرد: خوشحالم از اینکه دشمنان ایران ناراحت هستند و عملکرد شورای نگهبان در عمل به مر قانون در بررسی صلاحیت‌ها و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس، قاتلان سردار سلیمانی را به این نقطه رساند که دست به چنین اقداماتی بزنند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها حتی نتوانستند یک روز مانده به انتخابات به عنوان جشن ملی ایرانیان، بغض و کینه خود را پنهان کنند و دست به تحریم‌های بی‌‌اثر زدند. 

 طحان نظیف بر همین اساس اضافه کرد: ما همه در خاطر داریم که حضرت امام می‌فرمودند اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت شد بدانید کار خود را درست انجام داده‌ایم. 

وی همچنین تصریح کرد: البته شورای نگهبان مدال اصلی خود را چند روز پیش با افتخار از رهبر فرزانه انقلاب دریافت کرد، آنجاکه معظم له با بیانات حکیمانه خود از شورای نگهبان دفاع کردند.