یک ماه حبس برای مزاحم تلفنی پلیس

گروه حوادث الف،   3981201084

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری مزاحم تلفنی پلیس ۱۱۰ در استان و محکومیت وی به یک ماه حبس از سوی دستگاه قضائی خبر داد.

یک ماه حبس برای مزاحم تلفنی پلیس

علی عارف‌نژاد در گفت و گو با فارس با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی ایجاد مزاحمت برای اپراتورهای پلیس 110 از سوی فردی ناشناس، شناسایی و دستگیری متهم به ایجاد مزاحمت تلفنی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی متهم و مالک خط تلفن که با تماس های غیر ضروری موجب ایجاد مزاحمت تلفنی و اخلال در خطوط تلفن 110 شده بود، این فرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و با صدور رای از سوی مرجع قضائی به یک ماه حبس محکوم شد.

عارف‌نژاد با اشاره به اینکه طی سال جاری بیش از یک میلیون و 530 هزار بار زنگ تلفن پلیس 110 در استان به صدا درآمد، بیان کرد: از این تعداد تماس 54 درصد عملیاتی، 36 درصد راهنمایی و ارشاد بوده است.

وی افزود: 10 درصد از تماس‌ها غیرقابل رسیدگی بوده که از شهروندان درخواست می شود با توجه به حجم بالای ماموریت‌ها از تماس‌های غیرضروری با پلیس 110 جدا خودداری کنند، برابر آمارها میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد پلیس 110 بیش از 89 درصد اعلام شده است.