ذوالنور: مدیریت بد دولت موجب حراج خزانه کشور شد

گروه سیاسی الف،   3981130177

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت بد این دولت موجب حراج خزانه و ذخیره طلای کشور شد؛ زمانی که قیمت دلار چهار برابر می‌شود بدین منظور است که زمانی که یک کارگر با ۴ نان می‌خواهد شکم خانواده خود را سیر کند باید یک نان برای خانواده خود ببرد.

به گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری امشب در همایش انتخاباتی منطقه 2 قم که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد دوطفلان مسلم منطقه نیروگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه خواسته مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری در انتخابات است، اظهار کرد: مردم دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شهر را در پیش دارند.

وی افزود: شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم نیز لیست سه نفره بنده، دکتر زاکانی و دکتر امیرآبادی را تایید کردند و امشب نیز این همایش بزرگ را برای مردم منطقه نیروگاه قم تدارک دیده‌اند.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دکتر امیرآبادی در مجلس دهم لحظه‌ای آرام نبوده است، عنوان کرد: ایشان تلاش‌ها و فعالیت‌های بسیاری در مجلس و هیئت رئیسه مجلس داشته‌ و توانستند خدمات بسیاری را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه دکتر زاکانی نیز در دوره‌هایی که در مجلس بود فعالیت‌های مفیدی را به سرانجام رساند، مطرح کرد: دکتر زاکانی نیز در طول این چهارسالی که در مجلس شورای اسلامی حضور نداشت توانست اقدامات مطلوب و گسترده‌ای را در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی انجام دهد.

ذوالنوری بر لزوم ترویج روحیه جهادی در بین نمایندگان مجلس تاکید کرد و گفت: مشکل غیرقابل حلی در کشور نداریم بلکه ناکارآمدی و فساد مفسدین موجب شده تا امروز با برخی از مشکلات مواجه شویم.

وی با بیان اینکه روحیه ارزشی و انقلابی باید بر مجلس حاکم شود، خاطرنشان کرد: مشکلات ساختگی و سوء مدیریت موجب فقر ساختگی در کشور شده است و به طور مثال می‌توان به موضوع افزایش قیمت دلار و بنزین اشاره کرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنده رئیس جمهور را با طرح 5 سوال به مجلس آوردم، تصریح کرد: مدیریت بد این دولت موجب حراج خزانه و ذخیره طلای کشور شد؛ زمانی که قیمت دلار چهار برابر می‌شود بدین منظور است که زمانی که یک کارگر با 4 نان می‌خواهد شکم خانواده خود را سیر کند باید یک نان برای خانواده خود ببرد.

وی با بیان اینکه بدبختی حاکم بر کشور نتیجه تفکر غلط دولت است، ابراز کرد: جوانان این کشور در عرصه‌های مختلف خود را به اثبات رساندند و دشمنان را متحیر کردند و زمانی ما عقب ماندیم که بجای استفاده از تفکرهای انقلابی به دنبال تفکرهای غربی رفتیم.

ذوالنوری با اشاره به اینکه تعویض مدیر قوه قضائیه بسیاری از مسائل فسادی را برطرف کرد، یادآور شد: تغییر یک مهره که روحیه جهادی دارد بسیاری از مشکلات کشور را حل می‌کند درنتیجه اگر امروز یک مجلس انقلابی شکل بگیرد می‌تواند دولت را در مسیر درست قرار دهد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آمریکا به دنبال بدبختی ما است ولی چیزی که برای مردم مشکل‌ساز شده است دراز کردن دست یاری به سمت این افراد است.

وی با اشاره به اینکه تنها راه نجات اقتصاد و معیشت کشور برگشتن به ریل انقلاب است، بیان کرد: باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه قرار داد تا بتوانیم مشکلات کشور را برطرف کنیم.