تا انتخابات/ ۱۰ رضوانی:خود را طرفدار شفافیت آراء در مجلس می دانم

گروه سیاسی الف،   3981130115

داوطلب یازدهمین مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین نقطه ضعف مجلس دهم، عدم شجاعت و درایت لازم بود که متاسفانه نمایندگان مجلس فعلی از آن برخوردار نبودند تا بتوانند فریاد رسی برای مردم باشند.

رضوانی:خود را طرفدار شفافیت آراء در مجلس می دانم

غلامحسین رضوانی داوطلب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با الف، تصریح کرد: مجلس کارآمد، مجلسی است که افرادی انقلابی، متعهد، مومن و متخصص در آن حضور پیدا کنند تا بتوانند به مطالبات مردم رسیدگی کنند.

وی افزود: مهم ترین مشکل مردم در حال حاضر معیشتی و اقتصادی است که مهم ترین راه حل آن تکیه بر منابع، امکانات و سرمایه‌های داخلی است.

رضوانی تاکید کرد: بنده خود را طرفدار شفافیت آراء در مجلس می دانم چرا که مردم باید حتما از طرح‌ها و لوایح‌ها آگاه باشند و بدانند کسی که از طرف آنها به مجلس رفته است، چه نظراتی را دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت ورود به مجلس، اولویت شما در مسیر قانونگذاری و نظارت چیست، گفت:‌ به جز مواردی که ضرورت پیدا می کند قانون جدیدی در مورد آنها تصویب شود، باید تنقیح قوانین صورت بگیرد.

رضوانی تاکید کرد:‌ مردم باید از نمایندگانی که انتخاب کردند، مطالبه گری کرده و نظارت عمومی داشته باشند و همچنین از سازمان‌های مردم نهاد بخواهند تا بر رفتارهای نمایندگان نظارت کنند.