جزئیات جلسه مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری/ در جلسه وحدت اصولگرایان چه گذشت؟

گروه سیاسی الف،   3981129152 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

خبرگزاری فارس مدعی شده در گفتگو با چند عضو حاضر در جلسه وحدت اصولگرایان به جزئیاتی از مذاکرات صورت گرفته در این جلسه دسترسی پیدا کرده است.

جزئیات جلسه مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری/ در جلسه وحدت اصولگرایان چه گذشت؟

به گزارش الف، خبرگزاری فارس در این زمینه نوشت؛ به دنبال توافق شب گذشته جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (متشکل از ۱۱ حزب و نمایندگان اقشار و چهره های شاخص اصولگرا) برای ارائه لیست واحد، صبح امروز جلسه مشترکی برای تعیین مصادیق با حضور نمایندگان طرفین برگزار شد.

در این جلسه صادق محصولی و آقاتهرانی و ۲ نفر دیگر از اعضای جبهه پایداری به عنوان نمایندگان این حزب سیاسی و آقایان حدادعادل، قالیباف و نادران به نمایندگی از شورای ائتلاف به همراه چند فرد دیگر حضور داشتند.

اعضای جبهه پایداری بعد از قبول سرلیستی قالیباف، در کنار ۳ عضو مشترک فعلی، ۱۳ نفر از اعضای این حزب را برای قرار گرفتن در لیست مشترک پیشنهاد می کنند که در ادامه مذاکرات این پیشنهاد به ۸ نفر تقلیل پیدا کرد.

طبق اطلاع خبرنگار فارس به ترتیب اولویت حجت‌الاسلام آقاتهرانی، تقی پور، رضوانی، خضریان، ابطحی، آلیا، لاجوردی، جعفری، عفت نژاد، صرامی، ایزدخواه، نوباوه و کلاته اسامی ۱۳ نفر پیشنهادی جبهه پایداری برای حضور در لیست وحدت بودند.

یکی از حاضرین در جلسه به خبرنگار فارس گفت: پیشنهاد ۸ تا ۱۳ نفره جبهه پایداری مورد توافق قرار نگرفت و اعلام شد با توجه به حضور سایر احزاب و گروهها نهایتا ۶ نفر قابلیت تخصیص به جبهه پایداری وجود دارد.

این پیشنهاد مورد موافقت جبهه پایداری قرار نگرفت و جلسه صبح بدون نتیجه پایان یافت.

گفته می شود هنوز تلاش‌هایی برای وحدت از سوی برخی اصولگرایان ادامه دارد.