ژاوی: بردن تیم‌های ایرانی کار سختی است/السد شانس قهرمانی دارد

گروه ورزشی الف،   3981128143

سرمربی تیم فوتبال السد درباره تیم‌های ایرانی گفت: تیم‌های ایرانی قدرتمند هستند و توانمندی‌های بالایی دارند و پیروزی در برابر آن‌ها کار سختی است.

به گزارش مهر، ژاوی هرناندس، شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از رویارویی تیمش با تیم سپاهان اصفهان اظهار داشت: همه می‌دانند تیم‌های ایرانی چقدر قدرتمند هستند و بازی ما در برابر سپاهان پیچیده خواهد بود. من بازی این تیم در برابر العین را تماشا کردم و از برتری ۴ بر صفر سپاهان شگفت‌زده شدم.

وی با بیان اینکه السد با تمام توان به مصاف سپاهان خواهد رفت افزود: بازی در لیگ قهرمانان آسیا ما را هیجان‌زده کرده و ما در برابر النصر شروع خوبی را داشتیم و پیروزی در برابر سپاهان می‌تواند روند ما را بهبود ببخشد.

سرمربی تیم فوتبال السد با تمجید از بازیکنان خود افزود: السد بازیکنان عالی در اختیار دارد و ما باید در همه بازی‌ها برنده شویم.من فشردگی بازی‌های السد مسابقات باشگاهی قطر و نیز لیگ قهرمانان آسیا را دوست دارم چراکه باعث می‌شود ما قدرتمندتر شویم.

ژاوی بار دیگر به قدرت تیم‌های ایرانی اشاره کرد و افزود: شکست دادن تیم‌های ایرانی کار دشواری است زیرا این تیم‌ها توانمندی‌های بسیار بالایی دارند و امیدوارم السد به فینال لیگ قهرمانان برسد و قهرمان این لیگ شود. باوجود سختی این رقابت‌ها و گروه تیم ما، السد شانس قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد و ما برای همه بازی‌ها آماده‌ایم.