AFC: پرسپولیس نمی‌خواهد به سرنوشت سال گذشته دچار شود

گروه ورزشی الف،   3981128007

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی به استقبال دیدار تیم‌های فوتبال الشارجه امارات و پرسپولیس ایران رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و از هفته دوم این مسابقات سه شنبه تیم فوتبال پرسپولیس ایران مهمانالشارجه امارات است و سپاهان دیگر نماینده کشورمان به مصافالسد قطرمی‌رود.

به همین دلیل سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار گزارشی به استقبال این دیدار‌ها رفته است.

الشارجه - پرسپولیس
در بازی‌های هفته دوم لیگ قهرمانان، پرسپولیس نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ به امارات سفر می‌کند تا سه شنبه با شارجه رو به رو شود. سال ۲۰۱۹، پرسپولیس پس از شروعی ضعیف، در مرحله گروهی حذف شد. آن‌ها در ۲ بازی اول خود موفق به پیروزی نشدند و شاگردان یحیی گل محمدی مشتاق هستند که امسال از تکرار چنین سرنوشتی دوری کنند.

شارجه، قهرمان لیگ امارات متحده عربی نیز هفته گذشته در بازگشت خود به لیگ قهرمانان آسیا پس از یک وقفه ۱۵ ساله، در خانه مغلوب شد.

در دیگری بازی این گروه الدحیل برای رویارویی با التعاون به عربستان سعودی سفر می‌کند. آن‌ها در آخرین سفر خود به عربستان ۱۱ ماه پیش با نتیجه ۳ بر یک به الهلال باختند. هفته گذشته قطری‌ها با شکست پرسپولیس در دوحه به روند چهار بازی بدون برد در لیگ قهرمانان پایان دادند.

گروه D

هفته دوم لیگ قهرمانان در گروه D با ۲ بازی هیجان انگیز ادامه پیدا می‌کند. العین میزبان النصر عربستان سعودی است و سپاهان برای بازی با السد به قطر سفر می‌کند.

العین امیدوار است که شکست ۴ - صفر خانگی خود را به فراموشی بسپارد. با این حال اماراتی‌ها در سال‌های اخیر در رقابت‌های قاره‌ای ضعیف عمل کرده اند و از ۹ بازی گذشته خود هفت بازی را باخته اند.

حریف آن‌ها، النصر در اولین دیدار خود برابر السد به تساوی ۲-۲ دست یافته و در سه بازی آخر خود مقابل حریفان اماراتی در لیگ قهرمانان آسیا شکست ناپذیر بوده است.

السد - سپاهان
در همین حال، السد قهرمان سال ۲۰۱۱ با تیم سپاهانی رو به رو می‌شود که با پیروزی چشمگیر خارج از خانه خود برابر العین در هفته قبل از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است. قطری‌ها در هفت دیدار خانگی گذشته خود مقابل حریفان ایرانی تنها یک بار شکست خورده اند.