اصلاح‌طلبان علیرغم اظهاراتشان لیست‌های کاملی ارائه کردند/ اصلاحات کارنامه قابل دفاعی ندارد 

گروه سیاسی الف،   3981126071

فعال اصولگرا گفت: وقتی به لیست‌های غیر رسمی اینها نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که اصلاحات لیست‌های کاملی دارد.

اصلاح‌طلبان علیرغم اظهاراتشان لیست‌های کاملی ارائه کردند/ اصلاحات کارنامه قابل دفاعی ندارد 

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری  در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ارائه لیست انتخاباتی اصلاح طلبان، گفت: اصلاح طلبان از همان ابتدا هم دلیلی برای عدم ارائه لیست نداشتند.

او ادامه داد:  این موضوع هم که اعلام می‌کردند لیست ارائه نخواهند داد دروغ بود، چرا که خبرهای درون جمعی اینها حاکی از این بود که از نظر تعداد نامزدها دستشان خالی نبوده است. علاوه بر این بسیاری از افرادی هم که قبلا رد صلاحیت شده بودند مجددا صلاحیتشان تایید شد و الان به وفور نامزد دارند.

 
سجادی افزود: البته احتمالا این هم جزو شگردهای اینهاست، زیرا اینها همواره در فصل انتخابات که می‌شود شگردهای مختلفی را از خود نشان می‌دهند و  فکر نمی‌کنم که تا آخر بر سر حرفهای‌شان بایستند و بلاخره در یک فرصت مناسب لیست خود را اعلام خواهد کرد و در نهایت لیست یا لیست هایی به اسم اصلاح طلبان در بازار انتخابات خواهد آمد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری  بیان کرد: می‌توان گفت که تمامی این اظهارات پیش از هرچیز نوعی مظلوم نمایی است که می‌خواهند بگویند ما نامزد نداریم تا به این وسیله بر انتقادهایی که بر اینها وارد شده سرپوش بگذارند تا دیگر کسی یادش نباشد از اینها بپرسد لیست برتری که در مجلس به نام اصلاح طلبان حضور داشت چرا هیچ اقدام مفیدی برای کشور انجام نداد؟ لذا چون کارنامه قابل دفاعی ندارند به این اقدامات دست می‌زنند.

او گفت: الان هم که به لیست های غیررسمی اینها نگاه می‌کنیم  شاهدیم که لیست های کاملی دارند که اتفاقا در آن نام افراد شاخص اصلاح طلب هم به چشم می‌خورد؛ موضوعی که به خوبی نشان می‌دهد در این میان  ترفندها تبلیغاتی حرف اول را می زند که با استفاده از آن می‌خواهند اذهان عمومی را متوجه خود کنند.