همه چیز در مورد کاشت مو

گزارش بازرگانی،   3981126014

ارزیابی و سنجش نتیجه عمل کاشت موی طبیعی بدین صورت است که آیا ظاهر متقاضی بعد از اتمام عمل کاشت مو، طبیعی خواهد بود یا خیر؟ مطمئناً هدف اصلی از انجام عمل کاشت مو و یا کاشت ابرو این است که موهای کاشت شده رشد کرده و ناحیه کم‌پشت شده یا بدون موی سر یا ابرو، پوشیده شود. ولی امروزه در کنار این مورد ، طبیعی بودن ظاهر فرد و اینکه موهای کاشت شده بعد از رشد حالت غیر طبیعی (چه از لحاظ خط موی منطبق و مناسب با چهره و چه از باب جهت طبیعی رشد موها در سر و ابرو ) نداشته باشند، نیز به موردی مهم تبدیل شده است. به‌طوری که سوال اغلب بیماران از این مورد ‌که  آیا موها رشد می کنند؟ به آیا موها بعد از رشد جلوه طبیعی دارند ؟ تغییر یافته است.

متخصصین این امر، بر این باور هستند که رسیدن به این مهم ، تنها از تلفیق علم و هنر میسر می گردد. ابداع تجهیزات ظریفتر و با دقت بیشتر اکنون به آن ها اجازه می دهد که گروه های مویی یا اصطلاحا گرافت های بسیار ظریف‌تر از آن‌چه که قبلا قادر به برداشت بودند ، برداشت و کاشت نمایند. در گذشته فقط این امکان وجود داشت که دسته های 10 الی 20 تار مویی را برداشت و کاشت نمود که رشد غیر عادی خط رویش مو حتما توسط افراد عادی قابل تشخیص بود و اصطلاحا کاشت مو، عروسکی بود. هنر پزشکان ماهر امروزی در طبیعی جلوه کردن خط موی جلوی سر، نواحی شقیقه ها، نواحی میانی سر و حتی قله سر ستودنی و به هیچ عنوان با نتیجه عمل پزشکان قدیمی قابل قیاس نیست.

در نتیجه با در نظر گرفتن این‌که کاشت مو به یک شاخه مستقل از پزشکی زیبایی تبدیل شده است و نیز این‌که یک عمل استاندارد کاشت مو ممکن است ساعت ها و یا حتی یک روز کامل زمان ببرد و این مهم حضور تمام وقت پزشک معالج و عدم درگیری او در دیگر پروسه های درمانی را طلب می‌کند، به نظر می‌رسد که بیماران بهتر است به منظور نتیجه بهتر به پزشکان و متخصصانی مراجعه کنند که تنها به صورت تخصصی در حیطه کاشت مو مشغول باشند و و نیز در طول عمل به جهت هدایت تیم کاشت مو بر اساس شرایط بیمار حضور موثر داشته و اقدام به عمل چند بیمار به طور همزمان ننمایند.

انتخاب کلینیک معتبر کاشت مو

کلینیک مدرن همواره با تحولات روز دانش پزشکی همگام بوده و سعی بر آن داشته است که با ارائه خدماتی مدرن و با کمترین عارضه، گامی بلند و موثر در رسیدن متقاضیان به چهره ای ایده آل بردارد. شما می‌توانید با هشتگ #بازمیشه در شبکه‌های اجتماعی نمونه کارهای این مرکز زیبایی و پوست و مو را دنبال کنید.

#بازمیشه که شعار کلینیک مدرن است بیانگر این موضوع مهم است که با هر وضعیت مالی و اقتصادی، با هر شرایط جسمی و سنی و با هر وضعیتی از تراکم مو در ناحیه سر، ابرو و ریش و سبیل خود می توانید امید داشته باشید که بازهم می شود مو، ابرو و ریش و سبیل پرپشت داشت حتی اگر بانک مویی بسیار ضعیف و کم تراکمی داشته باشید.

تلفن: ۰۲۱-۸۷۷۰۰۰۰۰ مشاوره 24 ساعته: 1181818-0912

آدرس ما در شبکه های اجتماعی: modernclinique

نشانی: تهران – سعادت آباد- بلواردریا- بین خیابان گلها و خیابان رامشه- پلاک ۷۰- طبقه ۳