جانشین فرمانده‌ کل سپاه: هیچ کشوری جرأت شلیک مستقیم به سمت ایران را ندارد

گروه سیاسی الف،   3981122079

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: قدرت انقلاب اسلامی سبب می‌شود کسی جرات نکند به کشورمان نگاه چپ داشته باشد، پس از گذشت ۳۱ سال از پایان جنگ هیچ کشوری جرات نکرده ‌که به صورت مستقیم به کشورمان تیری شلیک کند.

جانشین فرمانده‌ کل سپاه: هیچ کشوری جرأت شلیک مستقیم به سمت ایران را ندارد

دریادار پاسدار علی فدوی در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به فرا رسیدن 22 بهمن و اهمیت حضور ملت ایران در مراسم راهپیمایی اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال شبهه‌سازی علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: روز 22 بهمن یکی از مصداق‌های قطعی و روشن یوم‌الله است و امام راحل این موضوع را تایید کردند که دارای وظایفی در این زمینه هستیم.

جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران با بیان اینکه روز 22 بهمن تبلور قدرت و اراده خدا در پیروزی جبهه حق بر جبهه باطل است، بیان کرد: حضور ملت ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور همراه با دل و جان است و "دل" آنها را به این مراسم می‌کشاند و خداوند دل‌ها را به این سو می‌برد.

سردار فدوی با اشاره به اهمیت حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ادامه داد: روز 22 بهمن و حضور ده‌ها میلیونی مردم در این روز بزرگ تجلی قدرت انقلاب اسلامی و کشور است.

وی گفت: قدرت انقلاب اسلامی سبب می‌شود کسی جرات نکند به کشورمان نگاه چپ داشته باشد، پس از گذشت 31 سال از پایان جنگ هیچ کشوری جرات نکرده ‌که به صورت مستقیم به کشورمان تیری شلیک کند.

جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: روزهایی نظیر 22 بهمن و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی بسیار مهم و با ارزش است، مردم باید همه هدف‌شان این باشد که حضور پرشوری در این مراسم بزرگ داشته باشند.