حال و هوای ۲۲ بهمن ۹۸

محمدکاظم انبارلویی،   3981121074
حال و هوای ۲۲ بهمن ۹۸

امسال یوم‌الله 22 بهمن حال و هوایی متفاوت‌تر از هر سال دارد. انقلاب طراوت بیشتر و زنده‌تر و پویاتر از هر سال در نگاه مردم دارد. مردم بیش از هر زمان؛ عزت ایران، عظمت اسلام و اقتدار نظام را در برابر اشرار جهانی و استکبار حس می‌کنند.
حس پایبندی به انقلاب و آرمان‌های امام(ره) بیش از سال‌های گذشته به عنوان رمز پیدایی و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی به استشمام می‌رسد.

ایمان به کلمه وحدت و وحدت کلمه حول محور ولایت فقیه و رهبری هوشمند معنوی حاکم بر حرکت 41ساله انقلاب را می‌توان با چشم سر دید.

ملت در پاسداشت دستاوردهای انقلاب، تکریم و تعظیم یاد شهیدان، از جان‌گذشتگی‌ها، فداکاری‌ها و ایثار نیروهای انقلابی هر سال چیزی کم نگذاشتند، اما امسال به طور مضاعف در این وادی ظاهر شدند.

امسال دشمن از هر سال مأیوس‌تر و ملت از هر سال امیدوارتر دیده می‌شود. ویژگی منحصر به فرد حال و هوای 22 بهمن امسال توفانی است که حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران باوفایش در مصاف نابرابر در برابر‌آمریکای جنایتکار در ایران و غرب آسیا پدید آورده‌اند. سرتاسر کشور و منطقه معطر به عطر خون شهدایی است که ملت ایران و ملت‌های مسلمان تا حد یک ابرقهرمان، آن‌ها را تکریم و تقدیس کرده‌اند.

مردم به خیابان‌ها خواهند آمد تا بگویند سردار شهید سلیمانی فقط یک نظامی نیست بلکه صاحب یک مکتب و گفتمان زنده است. او تربیت‌شده مکتب اسلام، امام و رهبری است. او نماد و نمود یک انسان پاکباز و خدمتگزار در مکتب امام(ره) و رهبری است. رمز پیروزی و حیات جاودانه او ارتباط با فطرت و جان انسان‌های شیفته حقیقت است. او نماد انسان‌هایی است که برای رسیدن به حقیقت هستی ره صدساله را یکشبه طی کرده‌اند. مردم می‌آیند تا به جهان‌نگری، جهان‌فهمی و مرگ‌آگاهی او مهر تأیید بزنند و بگویند؛ ما هم برای این فهم از جهان حاضریم جانمان را فدا کنیم.

22 بهمن امسال درست چهلمین روز تکریم شهادت آن‌ها نیز هست. هر کس رمقی در بدن دارد، برای خلق حماسه‌ای باشکوه و بی‌نظیر حتما به خیابان‌ها خواهد آمد تا حق تکریم شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و آرمان‌های مقدس آنان را ادا کنند.

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال نمایش اقتدار اسلامی و ملی ایرانیان در مصاف نبرد نرم و نبرد سخت با آمریکا و به رخ کشیدن این قدرت لایزال به ملت‌های جهان است.

این حقیقت را مردم به‌ویژه پس از تشییع باشکوه شهدای مقاومت و برگزاری نماز جمعه باشکوه به امامت رهبری معظم، خوب درک کرده و می‌کنند.

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال یک فرصت برای تسویه‌حساب با دشمنان نظام و یک تهدید جدی برای قداره‌بندان تاریخ معاصر است.

مردم می‌‌آیند با مشت‌های گره‌کرده و آسمان‌کوب قوی به دشمنان اسلام و نظام بگویند؛ با ایران قوی نمی‌توان جنگید، نمی‌توان فریب و بدعهدی کرد.

مردم با حضور حماسی خود به خیابان‌ها خواهند آمد تا به آمریکا بگویند بساط خود را از غرب آسیا جمع‌ کن و به خانه‌ات برگرد. مردم با قدرت و اتکال به خداوند به خیابان‌ها خواهند آمد تا به رژیم اشغالگر قدس بگویند تجاوز، اشغالگری و آواره کردن مردم فلسطین برای اشغالگران امنیت نمی‌آورد. در اولین ساعات نبرد رزمندگان اسلام در کلیه خطوط تماس، چیزی از تل‌آویو و حیفا باقی نمی‌ماند تا گفت‌وگویی برای بقای صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی صورت گیرد.

مردم به خیابان‌ها خواهند آمد تا به امام(ره) بگویند ما همچنان در صحنه حضور داریم و از آرمان‌های اسلام و قرآن تا پای جان دفاع می‌کنیم.

ارتش، سپاه و بسیج لابه‌لای مردم به خیابان‌ها خواهند آمد تا به امام(ره) بگویند؛ ما از مرحله بازدارندگی گذشته‌ایم و در مقام و مرتبت حمله پیشدستانه به دشمن هستیم. دیگر احدی از اشرار جهانی خیال حمله به ایران را به مخیله خود راه نمی‌دهند.

نمایندگان نهضت‌های رهایی‌بخش در منطقه به رسم وفاداری به نمایندگی از لشکرهای حیدریون، فاطمیون، زینبیون و هسته‌های مقاومت در سرتاسر جهان در راهپیمایی امسال حضور دارند تا به جهانیان اعلام کنند چتر قدرت نرم و قدرت سخت جمهوری اسلامی در غرب آسیا و نیز از سواحل مدیترانه تا کشمیر، قلب و شاخ آفریقا و در 5 قاره جهان هر جا که انسان آزاده‌ای هست و فطرت پاک و خدایی دارد، گسترده است.

از اندازه و ماهیت این قدرت در جریان تشییع، تکریم و تعظیم شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان شهدای آزادی قدس رونمایی شد. لشکر و لشکرهای قدس در سرتاسر جهان دارد شکل می‌گیرد و هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند جلوی این شکل‌گیری را بگیرد.

22 بهمن امسال همه به خیابان‌ها خواهند آمد. هیچ کس در خانه نخواهد ماند. قرار است همه در خلق این حماسه، شریک و سهیم باشند. هیچ کس از سهم خود در ادای حق و دین به خون شهیدان نخواهد گذشت.