جانشین فرمانده کل سپاه: آمریکایی‌ها در تمام اقدامات نظامی علیه ایران‌‌ بدون استثنا با شکست روبه‌رو شده‌اند

گروه سیاسی الف،   3981117067

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ‌آمریکایی‌ها در تمام اقدامات نظامی علیه ایران‌‌ بدون استثنا با شکست روبه‌رو شده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه: آمریکایی‌ها در تمام اقدامات نظامی علیه ایران‌‌ بدون استثنا با شکست روبه‌رو شده‌اند

 به گزارش تسنیم، سردار علی فدوی ‌در مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی که در نمازخانه مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت عمل به تکلیف ملت ایران به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانیدفرمانده سپاه اصفهان: رسانه‌ها نقش ویژه‌ای در بازتاب پیامدهای شهادت سردار سلیمانی دارند
برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت با یاد سردار آسمانی در مسجد بهشتی
اربعین شهادت سردار سلیمانی در استان اردبیل برگزار می‌شود
وی با بیان اینکه مراسم 22 بهمن امسال با مراسم چهلم حاج قاسم سلیمانی همزمان شده است، افزود: خداوند دل‌های بیش از 50 میلیون نفر را آن چنان معطوف جبهه انقلاب اسلامی کرد که مراسم تشییع حاج قاسم بسیار عظیم برگزار شد و دل‌های مشتاق به یاد ایشان به خیابان‌ها آمدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: به برخی از افرادی که سال‌های طولانی با حاج قاسم رفیق بودند و با ایشان همکاری می‌کردند گفتم ‌بروید به این نکته برسید که حاج قاسم چه اقدامی کرده بود که خداوند میلیون‌ها نفر را معطوف ایشان کرد.

سردار فدوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدمات و توطئه‌های شیطان بزرگ علیه ملت ایران تاکید کرد: ‌آمریکا و حامیانش نمی‌توانند یک مورد بگویند که اقدام نظامی علیه ایران اسلامی انجام و به پیروزی رسیده باشند، بلکه در همه موارد بدون استثنا با شکست روبه‌رو شده‌اند.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات آمریکا در یمن، سوریه، لبنان، عراق و کشورهای منطقه ‌بدون ‌دستاورد‌ بوده است، خاطرنشان کرد: ‌شیعیان یمن، رژیم سعودی را ذلیل کردند و در آخرین اقدام 2 هزار نفر را اسیر کردند و این در حالی است که نیروهای یمنی فاقد ابتدایی‌ترین تجهیزات نظامی‌اند ولی به لطف الهی به موفقیت رسیده‌اند که علت آن مقاومت در برابر ظلم و زور ‌و عمل به تکلیف الهی است.

وی تصریح کرد: شهدا خودشان راه جهاد را انتخاب کردند و با ذوق و شوق در این مسیر گام برداشتند، جایگاه شهدا به خوبی مشخص شده است و جانبازان نیز دارای اجر و جایگاه بسیار بالایی دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه شهادت بالاترین درجه عاقبت بخیری است، افزود: کارهایی که خداوند با شهدا می کند هیچ چشمی مشاهده نکرده و هیچ گوشی نشنیده و اجر و پاداش بسیار عظیمی دارند.

سردار فدوی بیان کرد: انقلاب اسلامی یعنی اسلام  و نخستین کلمه ای که امام راحل بیان کردند درباره اسلام بود و همواره سخنان و عمل ایشان در راستای تبیین دین اسلام بود.