دبیرکل حزب موتلفه: حزب‌های باندباز جایی در مجلس ندارند

گروه انتخابات ۹۸ الف،   3981117026

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در انتخابات پیش‌رو باید به فردی رای بدهیم که ارجح، افضل، قوی و متدین بوده و سوابق درخشان دارد.

به گزارش تسنیم ، اسدالله بادامچیان شامگاه چهارشنبه در جنب فعالان سیاسی کرمان با بیان اینکه امیدوارم در انتخابات پیش رو افرادی قوی و موثر وارد مجلس شوند و بیانیه گام دوم انقلاب را اجرایی کنند اظهار داشت: در گام اول با وجود مشکلات بسیار توانسته‌ایم ایران سال 57 را که وابسته به کشورهای اروپایی و تحت سلطه نظام شاهنشاهی بود به نقطه‌ای برسانیم که استقلال کامل داشته باشیم و هیچ ابرقدرتی نتواند چیزی را بر ما تحمیل کند.

وی با یادآوری اینکه در زمان مبارزات علیه نظام شاهنشاهی افرادی باور داشتند که با دست خالی مبارزان نمی‌توانند نظام شاهنشاهی که استعمار پشتیبانش بود را سرنگون کنند گفت: اما در نهایت این نظام شاهنشاهی بود که سرنگون شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه با وجود سازمان ملل و قوانین بین‌المللی، آمریکا حاج قاسم را به شهادت رساند و بعد از شهادت سردار موجی برخواست که شهید سلیمانی بین‌المللی شد افزود: امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که با هشدار قبلی، پایگاه آمریکایی را در عراق مورد اصابت موشک قرار می‌دهد.

وی با عنوان اینکه چهل سال است که کشور ما را تحریم کرده‌اند و هیچ کشوری نمی‌تواند با وجود این تحریم‌ها ادامه ‌دهد گفت: در قضیه برجام بعضی‌ها می‌گفتند که ترکمنچای است و بعضی‌ها آن آفتاب تابان می‌خواندند.

بادامچیان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در قضیه برجام گفت: ایران پیروز شد نه برجام، زیرا قبل از این عده‌ای بر این باور بودند که مذاکره مشکلات را حل خواهد کرد اما به این باور رسیدند که مذاکره مشکلی را حل نمی‌کند.

وی با بیان اینکه در قضیه برجام دنیا متوجه شد که ایران سلاح هسته‌ای نمی‌سازد و آمریکا چون به ضررش بود از برجام خارج شد افزود: امروز می‌بینیم که آمریکا در بحران قرار داشته و 22 تریلیون دلار بدهی دارد و تولید ناخالصش 16 تریلیون دلار است و شاهد این هستیم که مقامات آمریکایی با یکدیگر در حال کشمش هستند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با عنوان اینکه امروز کشورهای جبهه مقاومت از مقام معظم رهبری تاثیر پذیرفتند و ایران درحال حرکت به سمتی است که وابسته به نفت نباشد گفت: باید مجلسی قوی داشته باشیم و اجازه ندهیم بینشی غیر از ولایتی و فقاهتی بر آن حاکم شود.

وی با بیان اینکه اگر بر نعمت‌هایی که خداوند بر ما عطا کرده کفران کنیم این نعمت‌ها از بین می‌رود گفت: در انتخابات پیش‌رو باید به فردی رای بدهیم که ارجح، افضل، قوی و متدین بوده و سوابق درخشان دارد.

بادامچیان با اشاره به اینکه باید آدم‌های قوی با پشتوانه یک حزب را انتخاب کنیم افزود: حزب‌های پاک، سالم، خداخواه و نه حزب‌های باندباز باید مجلس را در دست بگیرند.

وی با بیان اینکه علت اینکه یک فرد باید به یک حزب تعلق داشته باشد این است که یک حزب فردی را معرفی می‌کند که به آن اعتماد دارد گفت: در کشور ما اجازه نمی‌دهند که احزاب رشد کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با عنوان اینکه در طول این سال‌ها علیه حزب موتلفه اسلامی جبهه گرفتند؛ حزبی که برای خدا کار می‌کند و در خانه امام(ره) و به دست خود امام راحل شکل گرفته است گفت: با این وجود امروز حزب موتلفه به جایی رسیده که نماد پاکی است و اهل افراط و چپ و راست نیست.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  11. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  12. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  13. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  14. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  15. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  16. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  17. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  18. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  19. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  20. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  21. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  22. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

  23. با انواع شیوه‌های اعدام در دنیا آشنا شوید

  24. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

  25. همکاری شریفی‌نیا با رهبری درارتباط با موسیقی و قرآن

آخرین عناوین