جزئیات سفر رئیس قوه قضائیه به استان بوشهر

گروه اجتماعی الف،   3981117020

رئیس قوه قضائیه گفت: نقش مردم استان بوشهر در ایستادگی مقابل انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها نقش مثال زدنی است و خانواده سخت کوش استان و خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان این استان برای مردم کشور ما به عنوان چهره های مقاوم و مردم با صلابت معرفی شدند.

به گزارش فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر از اصیل ترین  استان های کشور است که در تاریخ خود خدمات بزرگی را به استقلال و امنیت کشور داشته است.

رئیس قوه قضائیه افزود: نقش مردم استان بوشهر در ایستادگی مقابل انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها نقش مثال زدنی است و خانواده سخت کوش استان و خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان این استان برای مردم کشور ما به عنوان چهره های مقاوم و مردم با صلابت معرفی شدند.

وی افزود: دیدار با مدیران این استان در شورای اداری و نشست با مسؤولین و همکاران قضائیه و سازمان های وابسته به قوه قضائیه از برنامه های این سفر است؛ 17 گروه در مرکز استان و شهرستان‌ها مسئول بررسی و مشکلات و عملکرد  واحدهای مربوطه در دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته هستند که در بخش پایانی سفر در جلسه‌ای که با مسؤولان استان خواهیم داشت مروری بر مسائل و مشکلات خواهد شد و به میزانی که شود در استان  و آن میزان که در استان که امکانش نباشد در مرکز تصمیم گیری می شود.