لیگ برتر فوتبال؛ آغاز هفته نوزدهم در اهواز؛ حواس‌ها به تهران

گروه ورزشی الف،   3981116007

لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری یک دیدار وارد هفته نوزدهم می‌شود، هفته‌ای که همه چیز تحت تاثیر دربی پایتخت قرار دارد.

به گزارش تسنیم, هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (چهارشنبه) با برگزاری یک دیدار در اهواز آغاز می‌شود. 2 دیدار از جمله بازی حساس دربی 91 بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در روز پنجشنبه و 5 بازی باقی‌مانده در روز جمعه پیگیری خواهند شد. تیم‌های فولاد خوزستان و شهر خودرو مشهد در حالی آغازگر مسابقات این هفته هستند که این‌ روز‌ها حواس‌ها به بازی استقلال و پرسپولیس در دربی 91 پایتخت است اما جدا از این بازی حیثیتی, دیدار امروز دو تیم آماده لیگ برتر هم خالی از لطف نیست.

فولاد هفته قبل مقابل سپاهان در یک بازی پرحاشیه با نتیجه دو بر یک شکست خورد و حالا در دومین بازی‌ در نیم‌ فصل دوم به دنبال جبران این شکست مقابل دیگر مدعی لیگ برتر است. فولاد با یک بازی کمتر هم‌اکنون 24 امتیازی و در رده هشتم جدول قرار دارد و قطعاً در این بازی خانگی به دنبال کسب حداکثر امتیاز خواهد بود تا دوباره به خود چهره یک مدعی بگیرد. این تیم تا اینجای مسابقات به 6 برد, 6 تساوی و 5 شکست رسیده و در صورتی که امروز موفق به شکست شهر خودرو شود, می‌تواند یک پله در جدول صعود کند.

در آن سوی میدان شهر خودرویی قرار دارد که اخیراً با پیروزی در دو بازی پلی‌آف به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است. این تیم بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی در نیم فصل روند خوبش را با مجتبی سرآسیایی ادامه داده و موفق شده هفته گذشته ماشین‌سازی را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. شهر خودرو با 18 بازی 32 امتیازی و در رده پنجم جدول قرار دارد. سرخپوشان مشهدی تاکنون به رکورد 9 پیروزی در فصل جاری رسیده‌اند و مقابل فولاد قصد دارند علاوه بر گرفتن انتقام بازی دور رفت, شمار برد‌ها‌ی‌شان را دو رقمی کنند.

در دیدار رفت دو تیم, فولاد‌ موفق شد در مشهد حریف مدعی‌اش را با یک گل شکست دهد.


به گزارش تسنیم برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

چهارشنبه 16 بهمن 1398

فولاد خوزستان - شهر خودرو ساعت 16 ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان

پنجشنبه 17 بهمن 1398

* پرسپولیس - استقلال ساعت 15:30 ورزشگاه آزادی تهران

* نفت‌ مسجدسلیمان - سپاهان ساعت 16 ورزشگاه شهید بهنام محمدی

جمعه 18 بهمن 1398

* ماشین‌سازی‌تبریز - پیکان ساعت 15 ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی

* سایپا - پارس جنوبی جم ساعت 15:30 ورزشگاه پاس قوامین

* شاهین شهرداری‌بوشهر - نساجی مازندران ساعت 16 ورزشگاه شهید مهدوی

* ذوب‌آهن - صنعت نفت آبادان ساعت 16 ورزشگاه فولادشهر اصفهان

گل گهرسیرجان - تراکتور تبریز ساعت 16:50 ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان