درویشیان: تاکنون مورد خاصی از ورود ویروس کرونا به کشور مشاهده نشده است

گروه اجتماعی الف،   3981114047 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تاکنون مورد خاصی از ورود ویروس کرونا به کشور مشاهده نکرده ایم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین درویشیان در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع ویژه جرایم اقتصادی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایسنا در مورد نصب دوربین حرارتی در برخی مبادی ورودی کشور جهت جلوگیری از ورود ویروس کرونا با پیگیری سازمان بازرسی گفت: تاکنون مورد خاصی مشاهده نکرده‌ایم. ما اقدامات لازم را در این زمینه در مبادی ورودی ها انجام داده ایم.

وی در خصوص اقدامات سازمان بازرسی در زمینه بررسی وضعیت آلودگی هوا، گفت: در رابطه با آن مواردی که قبلا گزارش کردیم پیشنهادهای مشخصی را ارائه کردیم و در حال پیگیری این پیشنهادات برای اجرا هستیم. همچنین جلسات متعددی با دستگاه‌های متولی برگزار و بعضی از پیشنهادت اجرا شده یا در حال اجرا است.

درویشیان افزود: برخی از پیشنهادات مثل اصلاح ناوگان حمل و نقل نیز زمانبر و نیاز به اعتبارات خیلی زیادی دارد، اما به طور مستمر در حال پیگیری هستیم و اگر کوتاهی تشخیص داده شود حتما برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص اقدامات انجام شده در مورد حوادث سیل در کشور گفت: گزارش سیل نهایی شده و تعدادی در زمینه تخلفات اداری به مراجع قضایی معرفی شده‌اند و پیشنهادات اصلاحی و اجرایی داشته است که پیگیر اجرای آن پیشنهادات هستیم.

درویشیان در خصوص اقدامات سازمان بازرسی در مورد بسته معیشتی نیز گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، ۹۲ هزار خانوار کمیته امداد که محاسبه نشده بود، پیگیری، محاسبه و پرداخت شد و در حال حاضر به مورد مشابهی دست نیافته‌ایم.