مجیدی: بازی سختی را بردیم/مصدومیت دیاباته جدی نیست/ بازیکنانم عالی بودند

گروه ورزشی الف،   3981112153

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت: از قبل می دانستیم که بازی سختی را برابر یک تیم خوب در پیش داریم.

به گزارش مهر، آخرین دیدار از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز شنبه بین تیم های استقلال و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. ارسلان مطهری(۳۵) و مهدی قائدی(۵۱) برای استقلال و آرمان قاسمی(۲۱) برای نفت گل زدند.

فرهاد مجیدی پس از این پیروزی گفت: بازی بسیار سختی بود. به بچه ها هم گفته بودم که آقای تارتار بسیار تیم خوبی درست کرده اند که بسیار منسجم هستند. ما تیم خیلی خوبی را بردیم. از همه بازیکنان تشکر می کنم که با وجود خستگی این بازی را بردند. شرایط بازی پلی آف با پرواز های پیاپی همراه بود. خیلی عالی بودند که از همه ممنون هستم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تغییر روش بازی تیمش و تغییرات ایجاد شده گفت: سیستم بازی ما تغییر نکرد و بازیکنان تغییر کردند. غفوری بیمار بود و کادر پزشکی صبح امروز اعلام کرد که ایشان بیمار است و ما ترجیح دادیم که او بازی را از روی نیمکت آغاز کند. ریگی نیز ۳ کارته بود و البته خسته بود و به او استراحت دادیم. ۳ تعویض را انجام دادیم که یک ریسک بود و قبل از این ریسک خوشبین بودیم.

فرهاد مجیدی در مورد مصدومیت مهاجم بلندقامت و تاثیرگذار استقلال هم گفت: در مورد دیاباته هم باید بگویم که مصدومیت او خیلی جدی نیست.