سردار شکارچی: امید دادن به دشمن خیانت به خون شهید سلیمانی است

گروه سیاسی الف،   3981112100

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه شهید سلیمانی دشمن را ناامید کرد، گفت: امید دادن به دشمن خیانت به خون شهید سلیمانی است.

سردار شکارچی: امید دادن به دشمن خیانت به خون شهید سلیمانی است

به گزارش فارس، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلّح در ویژه‌برنامه محل جلوس و سخنرانی تاریخی امام(ره) در قطعه ۱۷ بهشت زهرا(س)، با اشاره به ۱۲ بهمن سالروز ورود امام به میهن گفت: ۱۲ بهمن روز امیدبخشی به مستضعفین عالم است.

وی با بیان اینکه سقوط حکومت ۲۵۰۰ ساله ستم‌شاهی از این سکو اعلام شد، گفت: پیام مبارزه با نطام سلطه و آمریکای جنایتکار از این جایگاه اعلام شد.

شکارچی ادامه داد: امام که در مکتب اسلام ناب محمّدی تربیت یافته بود، مولفه‌های اسلام ناب را به جهانیان اعلام کردند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلّح با بیان اینکه امام، روح امید را در ۱۲ بهمن در محرومین جهان و روح ناامیدی را در مستکبرین دمیدند، تصریح کرد: همه مستکبرین عالم بسیج شدند تا انقلاب پیروز نشود اما امام به پشتوانه مردم، انقلاب کردند.

** انقلاب اسلامی هر روز تنومندتر از گذشته عرض اندام می‌کند

شکارچی با بیان اینکه نظام سلطه پس از پیروزی انقلاب، هرسال صدها توطئه را برای از پا درآوردن انقلاب نوپای مردم ایران اجرا کرد، گفت: با این حال، انقلاب هر روز تنومندتر از سال‌های قبل در مقابل دشمن عرض اندام می‌کند.

وی ادامه داد: امروز مشهود است که نظام اسلامی در چه جایگاهی قرار دارد و نظام سلطه در کجا قرار دارد. هر روز به شکوه و عظمت انقلاب افزوده می‌شود و افول مستکبرین نزدیک‌تر می‌شود.

شکارچی با بیان اینکه در دهه اول انقلاب، هجمه‌های زیادی به انقلاب شد، گفت: هرچه دشمنی بیشتر شد سیلی‌های محکم‌تری دریافت کرد.

وی با اشاره به شعار تا آخر ایستاده‌ایم امام(ره) گفت: شعار تا آخر ایستاده‌ایم را بعد از ۴۱ سال اعلام می‌کنیم و بدانید روز آخر، روز فروپاشی شماست و اهتزاز پرچم اسلام و لا اله الا الله بر کاخ‌های کفر و عالم.

شکارچی با بیان اینکه نگاه ما دیگر تدافعی نیست و سیلی‌های ما تهاجمی خواهد بود، تصریح کرد: شواهد نشان می‌دهد مستضعفین عالم به ید واحده‌ای برای مقابله با آمریکا، انگلیس و هواداران آن‌ها ازجمله منافقین خبیث و نیز کسانی که به دشمن لبخند می‌زنند تبدیل شده‌اند.

وی خطاب به مسئولین گفت: به ملت بپیوندید و در عمل با خانواده شهدا و ایثارگران باشید.

شکارچی ادامه داد: شهادت سردارسلیمانی برای ما سخت بود اما برکت این شهادت این بود که هیبت آمریکا شکسته شد.

** آمریکا بداند با فشار حداکثری سیلی‌های سخت‌تری خواهد خورد

وی با بیان اینکه برای اولین بار سیلی نواخته شده بر صورت آمریکا  به‌صورت رسمی از سوی ایران اعلام شد، گفت: آمریکا بداند با فشار حداکثری، نه‌تنها به عقب رانده نمی‌شویم بلکه سیلی‌های سخت‌تری بر صورت آن خواهیم نواخت.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد: دشمن نفهمیده است که آسیب مکتب شهید سلیمانی برای آنها بیشتر از خود شهید سلیمانی است.

شکارچی با بیان اینکه ما به استقبال شهادت می‌رویم و هر شب برای شهادت دست به دعا برمی‌داریم، گفت: بهترین نوع شهادت را روبرو شدن با یگان‌های آمریکا و اسرائیل می‌دانیم.

وی با بیان اینکه مسئولان بدانند که ما قدرتمند هستیم و با مردم باشند، گفت: اشداء علی‌الکفار و رحماء بینهم را پیاده کنید و به آرمان‌های امام حمله نکنیم. به شورای نگهبان و علمای عزیز حمله نکنیم. جایگاه ولایت را تضعیف نکنیم و به دشمن امید ندهیم.

** امید دادن به دشمن خیانت به خون شهید سلیمانی است

شکارچی با بیان اینکه شهید سلیمانی دشمن را ناامید کرد، تصریح کرد: امید دادن به دشمن خیانت به خون شهید سلیمانی است.

شکارچی خطاب به مسئولان ادامه داد: دستاوردهای شهدا را تضعیف نکنیم و آگاهانه یا نا آگاهانه آب به آسیاب دشمن نریزیم.

وی ایران را تنها کشور مستقل جهان نامید و گفت: باید به این ملت و جوانان اعتماد کرد و برای حل مشکلات، نگاه را از خارج به داخل معطوف کرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز به مجلسی انقلابی و مجاهد با روحیه شهید سلیمانی و پیرو مکتب شهید سلیمانی احتیاج داریم.