مدیربرنامه رسن: پرسپولیس به بشار ظلم می‌کند

گروه ورزشی الف،   3981107136

مهلت ۱۰ روزه بشار رسن تا پایان این هفته به اتمام می‌رسد و این بازیکن عراقی به پیشنهادهای جدی که از کشورهای اسپانیا، امارات و عربستان به دستش رسیده فکر می‌کند.

به گزارش فارس، چند روزی است بحث جدایی بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس به گوش می‌رسد و هفته گذشته نیز نامه‌ای از سوی مدیر برنامه این بازیکن به باشگاه پرسپولیس ارسال شده است و مهلتی 10 روزه برای پرداخت مطالبات این بازیکن به باشگاه داده‌اند.

به گفته بهروز دژبد مدیر برنامه‌های این بازیکن، مهلت داده شده تا پایان این هفته به اتمام می‌رسد و بشار به پیشنهادهای جدی که از کشورهای اسپانیا، امارات و عربستان به دستش رسیده فکر می‌کند.

 وی در ادامه افزود: حقیقت این است باشگاه پرسپولیس در حق بشار رسن ظلم می‌کند، بازیکن بی حاشیه و کم حرف نباید این مشکل برایش پیش بیاید. بشار خیلی وقت است پول نگرفته است او باید به 6 خانواده نان برساند و این واقعا درست نیست.

دژبد درباره مقدار طلب بشار از باشگاه پرسپولیس گفت: طلب بشار 340 هزار دلار است که قرار شد نصف این مبلغ را الان و مابقی را تا پایان سال پرداخت کنند. اما باشگاه پرسپولیس هیچ کاری نمی‌کند که ما بفهمیم قصدی برای پرداخت دارند.