کلینیک تخصصی کاشت ایمپلنت دندان در تهران

گزارش بازرگانی،   3981107119

دندانپزشکی دکتر سعید کریمی کلینیک تخصصی کاشت ایمپلنت دندان در تهران است که از پیشرفته ترین روش های کاشت دندان برای مراجعه کنندگان استفاده می کند. کاشت دندان را در مرکزی معتبر تجربه نمایید.

کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر سعید کریمی خدمات کاشت دندان و کلیه خدمات دندانپزشکی زیبایی را با فناوری های نوین انجام می دهد. کاشت دندان به مرور زمان پیشرفت های شگرفی کرده است که تنها مراکز معتبر اقدام به بکارگیری روش های نوین در زمینه کاشت ایمپلنت دندان می کنند. یکی از معیارهای مراکز معتبر دندانپزشکی بکارگیری فناوری های دیجیتال در زمینه کاشت دندان است.

کاشت دیجیتالی ایمپلنت دندان چگونه است؟

کاشت دندان به روش دیجیتال که به ایمپلنت دیجیتال موسوم است، به معنای بکارگیری فناوری های دیجیتال در زمینه کاشت ایمپلنت دندان است. این فناوری ها در بررسی های قبل از کاشت به منظور تصویربرداری های سه بعدی و همچنین تعیین محل دقیق کاشت دندان و در بعد از کاشت دندان و ساخت روکش های دندانی مورد نیاز بسیار پر کاربرد هستند.

اگر از ایمپلنت دیجیتال برای بیماران استفاده شود، درمان دقیق تر و درصد موفقیت کاشت ایمپلنت به مراتب بالاتر است. توجه داشته باشید که مراکز معتبر این روش درمانی را در تهران ارائه می دهند.

در روش کاشت ایمپلنت دیجیتال به دلیل تعیین دقیق محل کاشت، میزان تخریب بافت های مجاور به حداقل ممکن رسیده و به همین دلیل به این روش، ایمپلنت بدون برش نیز گفته می شود. در روش ایمپلنت دیجیتال محل کاشت دندان پانچ می شود.

ساخت روکش های دندانی مورد نیاز برای ایمپلنت با فناوری های دیجیتال امکان ساخت روکش سه بعدی را برای ایمپلنت فراهم کرده است. به فناوری دیجیتال مربوطه، کد کم CAD/CAM گفته می شود. فناوری کد کم به معنای طراحی و ساخت ریستوریشن با کمک کامپیوتر می باشد. ریستوریشن های سه بعدی ساخته شده با این فناوری از لحاظ زیبایی و استحکام فوق العاده هستند.

در انتخاب کلینیک کاشت ایمپلنت دندان به چه نکاتی توجه کنیم؟

با انتخاب یک مرکز معتبر در زمینه کاشت دندان با سهولت خاطر اقدام به درمان خود نمایید. یک کلینیک معتبر بایستی از متخصصین با دانش و تجربه کافی بهره برد. توجه به سطح علمی دندانپزشک در مرکز دندانپزشکی بایستی توسط بیمار انجام شود.

دکتر سعید کریمی متخصص ایمپلنت دندان و دندانپزشکی زیبایی از دانشگاه UCLA آمریکا می باشند.

توجه به مهارت دندانپزشک نیز بایستی توسط بیماران لحاظ شود. در این باره توجه به نمونه کارهای دندانپزشک کمک شایانی می کند. کلینیک دندانپزشکی دکتر سعید کریمی اقدام به معرفی نمونه کارهای خود از طریق وب سایت مرکز کرده است.

در کلینیک تخصصی کاشت دندان بایستی از برندهای مناسب و با کیفیت برای کاشت ایمپلنت دندان استفاده شود. این امر در افزایش طول عمر ایمپلنت کاشته شده و همچنین افزایش درصد موفقیت کاشت بسیار تاثیرگذار است. همه برندهای موجود در بازار برای کاشت دندان مناسب نیستند. بایستی از دندانپزشک خود بخواهید که از برندهای مناسب و با کیفیت برای شما استفاده کند.

توجه داشته باشید که با انتخاب یک واحد معتبر در زمینه کاشت دندان می توانید با اطمینان خاطر اقدام به درمان نموده و ترس و نگرانی های خود را کنار بگزارید. با بکارگیری روش های نوین برای کاشت دندان شما در کلینیک تخصصی کاشت ایمپلنت میزان درد و خونریزی های احتمالی به حداقل ممکن رسیده و سرعت بهبودی بیمار بعد از کاشت ایمپلنت نیز به مراتب بالاتر می رود. از این رو رضایت بیشتر بیمار را به همراه دارد.

در کلینیک معتبر کاشت دندان بایستی انواع روش های کاشت ارائه شود.

روش انتخابی برای بیمار متناسب با نیاز بیمار و نظر متخصص ایمپلنت انجام می شود. به عنوان مثال برخی نیازمند درمان ایمپلنت فوری هستند و یا در برخی از بیماران مشکلات زمینه ای نظیر قند خون، پوکی استخوان و ... وجود دارد، که بایستی روش انتخابی برای درمان این افراد متناسب با شرایط بیماران باشد. به عنوان مثال بیماران با بیماری پوکی استخوان نیازمند نزریق استخوان و انجام درمان در طول درمان بیشتر هستند. یا برخی از بیماران مشکلات سینوسی دارند و در برخی از موارد نیازمند درمان سینوس لیفت هستند که مرکز دندانپزشکی بایستی قادر به درمان های این چنینی نیز باشد.

کاشت ایمپلنت تنها برای جبران یک دندان یا چند دندان نیست، بلکه به عنوان مثال افرادی که از پروتزهای دندانی استفاده می کنند، با روش هایی نظیر اوردنچر می توانند اقدام به ثابت و فیکس کردن پروتز دندان خود نمایند.

یک کلینیک معتبر کاشت ایمپلنت دندان بایستی انواع روش های کاشت دندان را برای بیماران بتواند انجام نماید.

رعایت حقوق بیماران معیاری مهم در انتخاب بهترین کلینیک کاشت ایمپلنت دندان است.

رعایت حقوق بیماران، رعایت زمان بندی درمان، درمان در محیطی آرامش بخش و بهداشتی و ارائه خدمات توسط پرسنل مجرب از شروط حفظ و رعایت حقوق بیماران است. از این رو کلینیک دندانپزشکی دکتر سعید کریمی در محیطی کاملا آرامش بخش و با ارائه خدمات توسط پرسنل مجرب اقدام به کاشت تخصصی ایمپلنت دندان در تهران می نماید.

در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی خدمات کاشت دندان به صورت تخصصی و همچنین خدمات تخصصی دندانپزشکی زیبایی نظیر سفید کردن دندان و لمینت دندان به صورت های کامپوزیتی و سرامیکی، ارتودنسی نامریی و خدمات طراحی لبخند و انواع جراحی های زیبایی لثه و داخل دهانی به صورت کاملا تخصصی و بکارگیری فناوری های نوین انجام می شود.

جهت خدمات دندانپزشکی می توانید به دندانپزشکی دکتر سعید کریمی به نشانی تهران - بلوار افریقا (جردن) - بالاتر از پمب بنزین - کوچه تندیس - پلاک ۴ - واحدهای ۱و ۲ مراجعه نمایید و جهت اطلاعات تکمیلی به وب سایت دکتر سعید کریمی به نشانی www.drskarimi.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید.

021 – 88888590, 88884546