اجرای محدودیت یک‌طرفه در کندوان/ احتمال بوران در محورهای مازندران

گروه اجتماعی الف،   3981104072

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز از کرج به سمت شمال ممنوع شده است.

به گزارش فارس، علیرضا قدمی درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگویی، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بارش باران در جاده‌های غرب استان هستیم.

وی افزود: از لحاظ تردد، آمد و شد خودروها در تمامی محورهای استان به‌صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدویت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان درحال اجرا است، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز از کرج به سمت شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

 این مسؤول بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است.

قدمی با اشاره به احتمال برف و بوران امشب در محورهای مازندران، بیان کرد: با توجه به این شرایط مردم از سفر شبانه در محورهای استان پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به احتمال ریزش و رانش و سقوط بهمن به‌ویژه در محورهای کوهستانی استان در زمان بارش‌ها بیشتر شده که لازم است رانندگان به هشدارهای پلیس توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر ضرورت تجهیز خودروها به ادوات زمستانی در این فصل سرد سال ،گفت: رانندگان می‌توانند ازطریق تماس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند.