سخنگوی ارتش صهیونیستی: اسلام حقیقی در عربستان سعودی است

گروه جهان الف،   3981104069 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی با تمجید از بزرگداشت واقعه ادعایی هلوکاست از سوی یک شخصیت دینی سعودی، اسلام مدنظر سعودی‌ها را «اسلام حقیقی» توصیف کرد.

سخنگوی ارتش صهیونیستی: اسلام حقیقی در عربستان سعودی است

به گزارش فارس، «آویخای ادرعی» سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) در صفحه توئیتر خود به تمجید از حضور یک مفتی سعودی در اردوگاه «آشویتس» در لهستان و اقامه نماز یادبود برای قربانیان ادعایی هلوکاست، پرداخت.

او نوشت: «این همان اسلام حقیقی است. عالم دینی "محمد العیسی" و هیأت همراهش برای یادبود قربانیان هلوکاست در اردوگاه آشویتس، اقامه نماز کردند.... دوستی میان ادیان عامل تمامی خیرهاست.»

«محمد العیسی» دبیرکل انجمن جهان اسلام مستقر در عربستان است که روز گذشته در سالگرد واقعه ادعایی هلوکاست به لهستان رفت و در کنار اردوگاه «آشویتس» نماز خواند.

 «آویخای ادرعی» در توئیت دیگری، با درج تصویر حضور این مفتی سعودی در کنار اردوگاه آشویتس، آن را لحظه «بزرگ و تأثیرگذار» و پیام آور تسامح میان ادیان توصیف کرد.

او در چندین توئیت دیگر با درج سخنان این مفتی سعودی از هشتک «اسلام_الحقیقی» استفاده کرد.

 «هریت شلایفر» رئیس کمیته یهودیان آمریکا نیز در این دیدار، «محمد العیسی» را همراهی می‌کرد. 

انجمن جهانی اسلامی (تأسیس ۱۹۶۲) که مقر آن در شهر مکه مکرمه قرار دارد، به شدت تحت حمایت و نظارت دولت سعودی است و مدعی است که مسلمانان جهان را نمایندگی می‌کند.