هیچ یک از معابر شمال تهران مسدود نیست

گروه اجتماعی الف،   3981103038

شهردار منطقه یک با بیان اینکه همه معابر شمال تهران علی‌رغم بارش برف باز است، گفت: حدود ۲ هزار نقطه در شمال تهران مخزن شن و نمک تعبیه شده است و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

سیدحمید موسوی شهردار منطقه یک تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره تمهیدات شهرداری با توجه به بارش برف در شمال تهران، گفت: از ساعت 22 شب گذشته بارش برف در منطقه یک آغاز شده که ابتدا این بارش‌ها خفیف بود ولی در فاصله زمانی 7 تا 8 صبح امروز شدت گرفت.

وی با اشاره به آماده‌باش نیروها و در نظر گرفتن ماشین‌آلات برای برف‌روبی و بازگشایی معابر گفت: خوشبختانه هیچ یک از معابر اصلی و فرعی مسدود نیست و همه مسیرها باز است.

موسوی خاطرنشان کرد: هزار نیروی انسانی اعم از برف‌روب، خدمات شهری و فضای سبز در حال همکاری جهت انجام اقدامات لازم در زمان بارش برف هستند و برف‌ تکانی درختان نیز در حال انجام است.

شهردار منطقه یک گفت: برخی از کوچه‌های نقاط شمال تهران در شیب تند قرار دارد و به دلیل عدم ورود ماشین‌آلات نیروها مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی بیان داشت: مخازن شن و نمک نیز شارژ شده و در صورت نیاز شهروندان در اختیار آنها نیز قرار می‌گیرد به صورتی که 400 مخزن شن و نمک داریم و 1500 نقطه در شمال تهران نیز دپوی شن و نمک صورت گرفته و به نوعی می‌توان گفت 2 هزار محل نگهداری شن و نمک وجود دارد.

موسوی بیان داشت: خوشبختانه حادثه خاصی به دلیل بارش برف نداشتیم و با همکاری مردم و پلیس راهور اقدامات با برنامه‌ریزی خوب پیش رفته است همچنین شورایاران و ساکنین محل همکاری مناسبی داشته و مردم رضایتمندی خود را در بسیاری از نواحی اعلام کردند.

وی اعلام کرد: مراکز درمانی، بانک‌ها، مساجد و مناطق پررفت و آمد معابر آنها در حال پاکسازی توسط نیروهای شهرداری است.

شهردار منطقه یک گفت: شهروندان هنگام بارش برف تجهیزات لازم را در حوزه‌های خود داشته باشند و با سرعت و در فاصله مجاز از سایر وسایل نقلیه حرکت کنند.