اطلاعیه سپاه خوزستان درباره شهادت فرمانده بسیج دارخوین

گروه اجتماعی الف،   3981102099

سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص شهادت فرمانده‌ ناحیه مقاومت بسیج دارخوین اطلاعیه صادر کرد.

اطلاعیه سپاه خوزستان درباره شهادت فرمانده بسیج دارخوین

به گزارش فارس، سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در پی شهادت یکی از فرماندهان نواحی بسیج این استان در شهرستان شادگان-بخش دارخوین، اطلاعیه‌ای به‌ شرح  ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون   

شهادت هنر مردان خداست بدین وسیله به اطلاع امت شهید پرور خوزستان می رساند سروان پاسدار عبدالحسین مجدمی مقدم از پاسداران مجاهد و تلاشگر ناحیه مقاومت بسیج شادگان شب گذشته به فیض شهادت نائل گردید.

سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیز مجاهد به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحناه فداء و نائب بر حقش امام خامنه ای و عموم مردم شهید پرور خوزستان به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم از خداوند متعال علو درجات برای روح آن شهید بزرگوار و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارد.

ضمنا مراسم تشییع این شهید بزرگوار فردا پنجشنبه مورخ سوم بهمن ماه ۹۸ ساعت ۸:۳۰ صبح از حوزه مقاومت بسیج دارخوین تا سه راهی دارخوین، شادگان و آبادان و سپس ساعت ۱۰ صبح در شهرستان شادگان از حسینیه امام علی (ع) به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می گردد(روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر(عج)خـوزستان).

** سروان پاسدار عبدالحسین مجدمی، فرمانده مقاومت بسیج شهر دارخوین شادگان شب گذشته در مقابل خانه‌اش با ضرب گلوله افراد ناشناس به شهادت رسید.