به کجا می‌رویم؟

علی صمدی، گروه تعاملی الف،   3981101020
به کجا می‌رویم؟

بخش خبری ساعت یازده رادیو ایران( سی ام دیماه) با اشاره به رضایت خانه سینما در پی عذر خواهی روابط عمومی صدا و سیما از اظهارات یکی از کارشناسان(محمد صادق کوشکی)،  به عنوان بک گراند خبر چنین گفت: خانه سینما اظهارات این کارشناس را درباره نقش سپاه در شکست داعش  توهین به برخی هنرمندان دانسته بود.

واقعا تحریف حقیقت تا این حد؟ آن هم در مرئا و منظر  میلیون ها مخاطب فرهیخته ای که اصل ماجرا را به خوبی می دانند؟ اصولا آن عذر خواهی چه بود و این تحریف حقیقت چه؟ آن از نجابت خانه سینما که عذر خواهی نیابتی روابط عمومی صداو سیما را قبول کرده و دراین شرایط حساس به یک جدال اجتماعی خاتمه می بخشد و این هم برخورد بخش دیگری از رسانه ملی  که ناراحتی هنرمندان را  به دفاع کارشناس از عملکرد سپاه در مقابل داعش نسبت می دهد.

واقعا چرا بخش هایی از صدا و سیما تلاش می‌کنند که با تحریف حقایق این همه بغض و کینه در جامعه ایجاد کنند؟ آیا دستوری در این زمینه وجود دارد یا اینکه برخی دبیران و سردبیران محض خود شیرینی این قبیل کارها را انجام می دهند؟ محمد صادق کوشکی تعبیراتی را در یک برنامه تلویزیونی به کار می برد که قلم از ذکر انها شرم دارد. زینب ابوطالبی اظهاراتی می‌کند که به قول خودش «نباید در مقابل دوربین گفته شود» نادر طالب‌زاده می‌فرماید: اگر ده هواپیمای مسافربری هم سقوط به بکند در مقابل حمله به پایگاه هوایی امریکا هیچه.

امام جمعه مشهد هم امر به تکه تکه شدن سفیر انگلیس می کند و آن وقت وزیر امور خارجه باید با قسم و آیه ثابت کند که اوضاع کاملا آرام و امنیت  برقرار است تا فی المثل کنفدراسیون فوتبال آسیا حق میزبانی تیم‌های ایرانی را تعلیق نکند. واقعا به کجا می‌رویم؟